• Anonym (nyfiken)

Par i hjärter, nån som testat ?

Hej!
    Jag och min sambo funderar på att besöka par i hjärter eller liknande klubb. Inte för att ha sex med andra utan för att vi är nyfikna. och lite sugna på att ha sex "inför publik".

Nån här som testat? Man är ju lite rädd att ex chefen eller liknande ska vara där med....

• Svar på tråden Par i hjärter, nån som testat ?
  • Anonym

PiH är ett mysigt ställe och vi har varit medlemmar ett tag.

Men stället är ju som alla andra ställen, ibland bra & andra gånger mindre bra.

Men vill nog flagga med att lördagen passar oss bättre än fredagen. Dessutom har vi märkt (eftersom vi reser en lång väg) att bäst har varit de gånger vi valt att gå endast 1 dag den helgen vi är i Stockholm.

• Anonym (cupido)

jag och min man var på fest hos cupido..det var riktigt häftigt...verkligen en upplevelse!!..
    nu har vi dock en 5 månaders dotter så vi får se när vi får möjlighet igen att besöka där...

• Anonym

Hej vi är medlemmar där och gillar det skarpt..har även partnerbyte och det är så grymt upphetsande...
    men nu har vi hittat privata sällskap som annordnar sexfester och dom har varit mycket bättre än PiH!!!

• Anonym

Även träffar på ett privat plan är mycket givande.
    Men det krävs en massa innan man finner "the couple", och kraven/riban är mycket högre där, jämfört med klubb.

Finner man ett par man trivs ihop med på flera plan, skall man nog hålla tag om det paret hårt, för man vet aldrig när nästa tåg med ett bra par åker förbi.

• Anonym

Håller med.

Kraven man har ibland på privata träffar är nästan omöjliga att nå. 4 viljor i hemmamiljö är inte lätt att matcha till exakt 100%. men som övriga säger, trivs man & har kul ihop, skall man nog hålla fast vid det och ha kul på den nivå som lagts fram.

• Petrus

Fråga till nr 23!

Har parklubben Cupido sin egen nisch? Jag har hört att man, numera, ställer höga krav när det gäller utseende hos paren. Jag har också hört att klubben mest har par där kvinnorna vill ha sex med flera män samtidigt som deras egna män tittar på. Har jag rätt?

• Anonym (MrPiH)

Vi har valt PiH eftersom vi "hört" en del rykten om Cupido.

* Få parmedlemmar (typ runt 60st. bara)
    * Högt genomsnittsålder (runt 40)
    * Dom ringer i en klocka då man måste klä av sig

I stort sett alla tre rykten vi "hört", gör ju att man ryggar tillbaka.

• Längtar efter en liten

Vi funderar på att besöka PiH snart

• Anonym (cupido)

jo det kanske stämmer som ni skriver om cupido..det var dock 2 år sedan kom ja på nu som vi var där..kändes inte så långt i från...man kanske ska söka till andra ställen..vi bor i södra halland finns det ngn pih i närheten?

• Anonym (MrPiH)

PiH finns bara i Stockholm

• Anonym (??)

Någon skrev att folk var fulla på PiH, serveras det inte alkohol där?
    Vi har pratat lite om att kanske gå på parklubb ngn gång, men jag är lite rädd att jag skulle känna mig dum.

• Anonym (a_och_c)

PiH serverar sedan en tid inte längre alkohol. Fördelen är att folk inte blir för fulla men ETT glas vin eller öl hade varit trevligt. Kanske kommer man fram till en kompromiss.

Svar på tråden Par i hjärter, nån som testat ?