• kimmye

Jysk..:-[

Ska försöka göra en lång historia kort..

För något år sedan köpte vi en kontorsstol av märket Chef på Jysk.
    Efter nån månad så gick den sönder i benen och min man föll handlöst baklänges ner på golvet med våran son i famnen. Kunde gått riktigt illa då Kim slog pannan i hanns tripp trapp stol. Dom var i tidningen och på tv angående detta.
    Nåväl allt gick bra och vi fick en ny bättre stol.

Så i dag när jag får Jysk reklam så säljer dom samma stol!!!!
    Men halåååå

Tänk om det går illa för någon!! Stolen går sönder det är bara en tidsfråga juh. Detta problem visste juh Jysk om. Det var ine bara oss den gick sönder för..

• Svar på tråden Jysk..:-[
  • therre

Vår har då hållit bra, haft den i ett halvår ungefär.

• therre

Har man däremot öppet spaken så man kan ha den lite "gungigare" så kan man inte "kasta" sig bak i den.

• MansonDust

Inget vi har från Jysk är trasigt iaf.

• Birsen

Tycker Jusk är jättedåliga. Dålig service har dom också. Köpte en säng där som jag har bytt tre gånger och nu är den sönder igen. Känns som jag har kastat bort mina tusenlappar.
    Min familj bojkottar dom. Billigt är ine alltid bra.

• therre

Ptja, jag kan inte uttala mig om allt, köper mest typ ljus o sånt därifrån.

• Kakan83

Jysk har världens sämsta kvallitè! Vi har också en kontorstol därifrån, dock inte Chef. Kan säga att stolen är långt ifrån bekväm och höjden på den är helt konstig. Jag är 170 lång, ganska normalt alltså, men jag kan inte nå ner i golvet!! Inte ens när jag har stolen på det lägsta! Så man kan ju inte sitta på den länge utan att få riktigt ont iaf...När vi flyttar så åker den på tippen!

Längtar efter dig pyret
  • kimmye
    therre skrev 2006-10-16 14:39:58 följande:
    Har man däremot öppet spaken så man kan ha den lite "gungigare" så kan man inte "kasta" sig bak i den.
    Det som hände var att benen gick sönder..
  • CherstinBovington
    MansonDust skrev 2006-10-16 14:41:33 följande:
    Inget vi har från Jysk är trasigt iaf.
    Nä, vi har haft riktig tur med Jysk. Har köpt en paraplyvagn, el resesäng, en dubbelsäng, ett skrivbord och en kontorsstol därifrån och inget har gått sönder.
    I'm not discriminating, I hate everybody.
Svar på tråden Jysk..:-[