• kimmye

Jysk..:-[

Ska försöka göra en lång historia kort..

För något år sedan köpte vi en kontorsstol av märket Chef på Jysk.
    Efter nån månad så gick den sönder i benen och min man föll handlöst baklänges ner på golvet med våran son i famnen. Kunde gått riktigt illa då Kim slog pannan i hanns tripp trapp stol. Dom var i tidningen och på tv angående detta.
    Nåväl allt gick bra och vi fick en ny bättre stol.

Så i dag när jag får Jysk reklam så säljer dom samma stol!!!!
    Men halåååå

Tänk om det går illa för någon!! Stolen går sönder det är bara en tidsfråga juh. Detta problem visste juh Jysk om. Det var ine bara oss den gick sönder för..

• Svar på tråden Jysk..:-[
  • Elinore

usch vad hemskt..tur att inget "alvarligare" hände.. jag trodde dock att alla viste att jysk inte har några bra produkter..( täcken möjligtvis)

• Bebbe2006

Vi köpte köksmöbler på Jysk, och stolarna har gått sönder. Det är verkligen RIKTIGT dålig kvalitet på deras produkter.

• Bebbe2006

Lillcatta: Gör det du! Det är ju skitspännande ju. Du kanske kommer med på Teve, ju.

• Bempa

Vi har också gjort misstaget att handla möbler där. Köksbordet är ok, men stolarna, herregud, hur många gånger har dom gått sönder egentligen???

• therre

Läste idag i Vår bostad att Jysk TVÅ gånger salufört två olika produkter som "Bäst i test enligt vår bostad", fast det inte ens varit testade eller blivit utnämnda till det. DÅLIG STIL!

• pr32

Jag jobbar i en annan butik, vi sålde också exakt samma stol under en tid, och vi fick in en massa reklamationer på dem.

• pr32

Jag känner lite dubbelt för Jysk.
    Min sambo har jobbat där, men slutade för 2 år sen, då man får höra hur de är i vissa fall vill jag inte ha nåt med dem att göra.
    Däremot har vi en hel del Jysk-möbler här hemma och faktiskt så har inget gått sönder!!

• Runguska

Jag tycker att Jysk skulle hålla sig till det de är bra på (sängtillbehör) och skippa de billga prylar de kallar möbler... Vi har i och för sig en tv-hylla som är okej, men jämfört med de hyllor vi har från IKEA är den mycket ostabilare och känns inte lika säker. Hade vi nyfikna, klättrande barn skulle jag inte vilja ha kvar tv-möbeln kan jag bara säga, men nu är den som sagt okej (om än rätt ful - men det har ju inte med kvaliten att göra)!

• ElsaEbbesMamma

Men! Inte vågar jag väl det! Är ju jättepinsamt att vara med på TV!

Kims Mamma: Har du hört av dig till PLUS? Nån annan som gjort det?

De vill väl säkert att jag ska vara med, för jag bor ju i Umeå...lättast att ha med mig då..

Elsa 060429 *älskade busa*
  • Runguska

Jag har inte stolarna kvar, annars hade jag gärna stått och varit upprörd i TV. Det känns dock lite svårt nu när stolarna är kasserade en gång för alla.

• Tjofsen

Vissa grejjer kan ju funka. Sånt man inte belastar för mycket, använder sig av mycket. Vi har den kontorsstolen Chef......hm...hoppas inte killen slår ihjäl sig. Det kan ju vara en engångsgrej att en gick sönder. Kanske fått stötar under leveransen.....Annars tycker jag Jysk grejjer är lite instablila överlag. Jag skulle t.ex. inte köpa matmöbler därifrån. Men det är ju säkert olika ....

Svar på tråden Jysk..:-[