Inlägg från: ElsaEbbesMamma |Visa alla inlägg
  • ElsaEbbesMamma

Jysk..:-[

Måste säga en sak: Hände samma sak för oss! Jag satt i stolen, lutade mig bakåt..min sambo höll vår dotter o vi lekte lite...som tur var så höll jag inte henne..men helt plötsligt, så flyger stolen! Då har ena benet gått sönder! ett av de 5 benen som..
    Visste inte att det hänt för andra!
    Ska kanske maila PLUS angående detta!

Och jag har mailat dom angående detta! Och jag har inte fått nå svar eller något!

Samma med att vi köpte nå sommartäcken därifrån..ett rosa o ett blått.. Först så gled de ur påslakanen, sen så orkade jag inte bråka med täcket, utan sov bara med täcket o utan påslakanet.. Så såg jag att jag o min dotter blev alldeles rosa, fick rosa ränder o blommor på kläder o kropp.. Så jag slängde ner det på golvet o tog ett annat täcke.. Täcket låg på golvet några dagar, när jag tog bort det, då ser jag att det är rosa blommor på golvet på mattan.. Det går inte bort! Har skrubbat o skrubbat!

Elsa 060429 *älskade busa*
  • ElsaEbbesMamma

Kims mamma: Nu har jag då mailat PLUS... skrev om stolen! Skulle oxå skrivit om täckena, men min dotter vaknade, så jag orkade inte..
    Men skriv du oxå till PLUS, då borde det ju komma upp där!

• ElsaEbbesMamma

Men! Inte vågar jag väl det! Är ju jättepinsamt att vara med på TV!

Kims Mamma: Har du hört av dig till PLUS? Nån annan som gjort det?

De vill väl säkert att jag ska vara med, för jag bor ju i Umeå...lättast att ha med mig då..

Svar på tråden Jysk..:-[