Inlägg från: Lara Croft |Visa alla inlägg
  • Lara Croft

Skärande smärta i magen

Jag får sedan ungefär en vecka hugg i magen nedåt äggstockarna eller högre upp ut mot sidorna. I natt vaknade jag av att det högg till så kraftigt. Är det någon som känner igen sig eller vet vad det kan vara?
    Tack på förhand
    Kram
    Lara

• Svar på tråden Skärande smärta i magen
  • Lara Croft

Tack för alla svar! Det verkar ju inte vara någon större fara då. Ibland kommer smärtan när jag dunsar kring (hoppade över en bäck i helgen t ex) och det oroar jag mig inte alls för, det känns ju ganska naturligt. Det är när det kommer helt opåkallat som det känns lite läskigt. Men helt klart växer och möblerar det lilla pyret om där inne just nu, det känns som om någon försöker flytta på både tarmar och äggstockar.

• Lara Croft

CarroÅ, ursäkta en intim fråga. Gjorde det ont när du kissade då? Jag har haft UVI flera gånger och då gör det alltid ont när jag kissar. Nu gör det inte det. Visserligen får jag springa på toa stup i kvarten, men det har väl andra små anledningar

• Lara Croft

Tack, CarroÅ, jag ska lämna ett urinprov för det låter likt det du hade. Det känns ju alltid som om urinblåsan ska spricka nuförtiden. Det är bästa att vara på säkra sidan.

Svar på tråden Skärande smärta i magen