Fars dag present?
Önskar tips på Fars dag presenter. Vi fick barn i juni, så det är första gången vi kan fira fars dag, så det känns lite speciellt. Får inte kosta för mycket, men kännas lite roligt.
Önskar tips på Fars dag presenter. Vi fick barn i juni, så det är första gången vi kan fira fars dag, så det känns lite speciellt. Får inte kosta för mycket, men kännas lite roligt.
När är det farsdag?
ursäkta, en kanske dum fråga men när är farsdag *skäms*
12/11 :-9
12 november
MissBeccis:Oki det beror på vad gillar han?
Funderar på att ge nånting som har med vårt barn att göra... Nån lite speciell present...
Kanske ett smycke med hennes namn på, ett litet mer kill-aktigt smycke då.
Men jag vet inte... bra att få sig en tankeställare nu innan så man inte står där två dagar innan och funderar!
Den klassiska pappa-presenten är ju en slips
Annars tror jag att en "servicedag" alltid uppskattas; han slipper städa, diska, handla etc. eller vad man nu tycker är tråkigt. Och sedan en mysig stund med mamma (du) på kvällen
Tessann: Bilar och cross, vilket är svårt att ge något som har med det att göra. Kanske kan vara något med anknytning till att vi fått barn...något betydelsefullt. Ja jag vet inte. Brukar vara bra på presenter, men nu står det still.
Ifjol på min sambos första Fars Dag ville jag att det skulle vara personligt så jag lät trycka upp en musmatta med dotterns närbild på! Dessutom kunda man här skicka hälsning via sms som sedan publicerades i lokaltidningen.
om han gillar attueringa köp en tatuering å då kan det stå erat barns person nr, eller ett smycke där det står erat barns namn eller nått liknande sånt