Fars dag present?
Önskar tips på Fars dag presenter. Vi fick barn i juni, så det är första gången vi kan fira fars dag, så det känns lite speciellt. Får inte kosta för mycket, men kännas lite roligt.
Önskar tips på Fars dag presenter. Vi fick barn i juni, så det är första gången vi kan fira fars dag, så det känns lite speciellt. Får inte kosta för mycket, men kännas lite roligt.
Hittat på Miaji, lite dyrt förvisso men det är ju upp till var och en hur mycket man vill lägga.
Har kikat på den här tidigare, som tex nyckelring till sambon (han är inte så mycket för smycken) och på den kan man ju oxå få välja nåt att skriva på...
Kanske barnets namn eller så?
http://www.miaji.se/sidor/valfriamulett.htm
Jag ska söka vidare om jag kommer på nåt bra oxå...
Finns en liten söt bok som man kan ge bort, om killen har nåt intresse i sånt, kanske mest är en tjej grej. Har en sån hemma, jättesöt är den, men jag har inte fyllt i hela ännu.
Kommer inte att ge den som fars dag, mera bara apropå ingenting, en liten uppskattning.
Man fyller i den själv, om sig själva och allt som hör till.
Finns att köpa på Bluebox.
Heter En kärleksförklaring.
http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a00074&page=2&countrs=12&size=12&method=varu&varu=presentbocker
Oj, när är det fars dag?!
12 november.
Tackar! Kan vara bra att veta!
Egentligen ska han inte ha något för jag fick inget på mors dag
Men jag är så snäll så fömodligen får han nåt iaf...
Jag fick faktiskt blommor på mors dag av min sambo, gulligt av honom, jag hade dottern i mgaen då.
Så visst förtjänar han en fars-dag present av nåt slag.
Men man ger väl för att man uppskattar någon, inte för att få tillbaka?!
Åh, jag behöver också tips! Maken fyller år 5/11 och så ska dottern döpas 12/11, så det är mycket nu...
Fick tips i annan tråd: www.fotosmycket.se, inte så dyrt och rätt läckra.
Såg nu att det fanns även på www.supergrafik.se, har ej hunnit kolla in där.
Puffar för fler tips samtidigt! ![]()
en "farsa" silverbricka såklart.....eller med barnets namn är ju fint.
Förra året på Fars dag beställde jag en t-shirt på nätet
med en bild på dottern (som jag tagit i smyg, alla andra
bilder hade han ju sett
)
och sen med texten "Pappas Grynkorv" under...(vi kallar
henne för grynkorv
) så ni kan ju skriva det ni
kallar ert barn för...
Presenten blev otroligt uppskattad, och han hade den på
sig till jobbet stolt som en tupp
Förra året var min sambos första Fars dag. Jag köpte en fin lykta och gjorde ett kort där det stod "till världens bästa pappa" och sedan "undertecknade" dottern det med ett handavtryck i vattenfärg. FUnderar oxå på vaf han ska få iår...han glömde nämligen min första Mors dag, trots subtila påminnelser!!
jockesfru: Vad menar du med en farsa silverbricka?
Vi ska hälsa på Leos mormor och morfar just den helgen, så min sambo är ensam hemma.. Han ska ut på fredagen men kommer alltså vakna upp till en tom lägenhet.
Så jag spånar lite lätt om man kan förbetala en pizza, sen ringa lördag fm och gratta och kolla så att han är hemma. Sen ringer jag pizzerian, de gör pizzan och kör hem den med hälsning från oss.. (han har inte varit bakis på läääänge men förr ville han alltid ha pizza då iaf). Frågan är om man kanske ska förvarna och säga att han ska öppna om det ringer på dörrn.. (kanske han inte gör när han är bakis och dan). Tänkte också lämna en videohälsning åt honom från oss..med någon liten present, har inte kommit på vad ännu..
Vet inte riktigt alltså, men nog borde mina planer med pizzan kunna fungera??
Fast Fars Dag är ju på söndagen...
våran son kom 29maj dagen efter men jag fick en fín present var och kollade på richard herrey
Funderar på att ge honom en fotobok (inbunden bok med egna foton) men det tar ju lite tid att pyssla med bilder och layout... Ett alternativ är kanske en cheesy mugg med en bild av vår lilla dotter och text av typen "till världens bästa pappa" så kan han ha den på jobbet. Haha, det är ju sådant som hör till päronrollen :) Fast egentligen skulle jag vilja ge honom en champagneprovarlåda, men det känns lite dyrt. Vi har sagt att vi ska hålla igen på presenter till varandra...
Fundera på att beställa ett porträtt av vår son i andy warhole stuket
Fanns att beställa på
www.babykungen.se/