Fars dag present?
Önskar tips på Fars dag presenter. Vi fick barn i juni, så det är första gången vi kan fira fars dag, så det känns lite speciellt. Får inte kosta för mycket, men kännas lite roligt.
Önskar tips på Fars dag presenter. Vi fick barn i juni, så det är första gången vi kan fira fars dag, så det känns lite speciellt. Får inte kosta för mycket, men kännas lite roligt.
Förra året hade vi precis blivit "päron", så svärmor fixade en t-shirt. han blev glad
åh den jävla dagen oxå.. *grrrr*
här har vi varit jätte slarviga sambon har inte ens fått födelsedagspressent.. han fyllde år 6:e juli... det e kärlek..
Rokka jill: Jag håller på dig!!!! detta året kommer han inte få nått.. jag fick ingen mors dag present.. Han sa att han jobbade ju DEN dagen och kunde inte fixa nått.. han jobbade inte dagen innan...
Bättre med en puss på kinden... mycket billigare
Jag har redan gjort klart för honom att det inte blir nått i år
han kunde hålla med om att det kanske va mest rättvist så
... mia fyller ju år strax innan, så han kan väll leka med hennes presenter lite, hon kommer väll leka med snörena
Min far ska inte få ngn fars dags present, han är snålheten själv och detta året blir han faktiskt utan.
jag har fortfarande inte fått min födelsedagspresent från förra året och min man har varken fått sin julklapp eller present när han fyllde år förra året
förhoppnings vis så får vi flytta till vårt ny köpta hus innan den 12/11.. då kan han ju få bära möbler.. styrke träning istället för gym kort
Min sambo gillar musik,country.Han ska få en Johnny Cash-cd att spela högt i bilen
minigrynet: Det var ett bra tips! har du hittat något?