Arg 10-åring
Hmm...jag vet, det är skiftande humör på 10-åringar...De förbereder väl sig för tonåren gissar jag.
Hmm...jag vet, det är skiftande humör på 10-åringar...De förbereder väl sig för tonåren gissar jag.
Men det är väl inte så konstigt att hon cyklade iväg på morgonen utan att vilja ha kram o puss. Det vill i af inte jag ha om jagär arg på ngn.
Varför skulle hon inte få vara med kompisar, bara för att ni bråkat?? Det kan jag inte förstå vad det har för samband. Ni hade haft en dispyt, det var väl inte frågan om att hon gjort ngt dumt/ngt fel som hon ska straffas för??
Mammahjärtat: nej det är ju bättre att inte hota med saker om man inte är konsekvent, håller med. Min sambo sa att om ngn mer smäller med dörrarna fler gångerså skulle han plocka ner vederbörandes dörr...sagt o gjort, sonen var utan dörr en månad innan han förtjänat att få tillbaks den. Det har inte varit ngt mer smällande efter det...
Är det ngn som alltid lyckas vara konsekvent? Inte jag iaf....men det är ju lättare att råda andra...