• Hallonröd

Ursäkta vitlök?

Vitlök är gott tycker många och jag med och idag är det ju relativt vanligt med vitlök i det vi äter. Men det stora dilemmat med vitlök är att det inte luktar så gott, speciellt dagen efter.
    Händer ibland att jag ursäktar mig när jag har ätit det. Och andra jag känner brukar också gör det    Hur gör du?

Brukar du ursäkta dig om du ätit vitlök eller bryr du dig inte?

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-19 17:03:37:
    Oj ser att det blivit lite fel...ett extra röst.alternativ som inte ska vara där under det första alternativet

Strunta i den...den ska inte vara
    med....
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ursäkta vitlök?
  • mamman Linda

svarade nej aldrig fast jag ångrar mig...brukar faktiskt be om ursäkt till min make eftersom han hatar vitlökslukten och kan ana den på 2 km avstånd Så redan när han öppnar dörren kan jag säga "ja, jag åk vitlök idag"

...bara 4 veckor kvar...
  • LillaEllan

ahh nu klicka jag fel, jag tycker folk får tåla att man äter vitlök, vad vore världen utan tzatiki tillexempel=)=)=)=)=)

• etanol

Jag brukar tänka om någon luktar vitlök att den personen förmodligen ätit något jättegott. Inte ber jag om ursäkt heller!

• Baronessan

Ja, det händer att jag ursäktar mig med ett: "Jag vet att jag stinker vitlök, jag åt så grymt gott igår. Jag ska försöka låta bli att flåsa åt ditt håll." 

Inside me is a skinny girl crying to get out. But I can usually shut the bitch up with cookies!
  • Pucca

Om man delar på en vitlöks klyfta och tar bort de där stråt i mitten på klyftan eller vad man kalare de så luktar man inte vitlök Skrattande

• Pucca

vi burkar ha vitlök i maten och jag känner aldrig att kille luktar vitlök

• Hallonröd
    LillaEllan skrev 2006-10-19 16:23:19 följande:
    ahh nu klicka jag fel, jag tycker folk får tåla att man äter vitlök, vad vore världen utan tzatiki tillexempel=)=)=)=)=)
    Jaaa guud...tzatziki är ju såå gott....Räcka ut tungan
  • saraseal
    Larsson85 skrev 2006-10-19 16:59:30 följande:
    vi burkar ha vitlök i maten och jag känner aldrig att kille luktar vitlök
    man känner det inte om man ätit vitlök själv
    Mvh Sälen =)
  • Hallonröd
    Larsson85 skrev 2006-10-19 16:58:03 följande:
    Om man delar på en vitlöks klyfta och tar bort de där stråt i mitten på klyftan eller vad man kalare de så luktar man inte vitlök
    Va´...nä det stämmer väl inte...?....har du provat eller....?
  • niiina

hm..jag röstade på vitlök
    Närå jag ursäktar mig ibland, Beror på vilka jag möter. Men skulle aldrig sluta med vitlök för att de luktar. De e ju sååå gottRäcka ut tungan

Svar på tråden Ursäkta vitlök?