• kixan

String-Emil..

Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.

Passa er bara om ni är känsliga.

*garvar*

www.string-emil.de

• Svar på tråden String-Emil..
  • hobnob

Funderar starkt på att köpa en kaffemugg!
    Tänk att dra fram den på fikarasten på jobbet!!!

• dexterswife

Jisses! Den här måste jag visa alla jag känner!!! Menar han verkligen allvar?!

• Jennie Brunflo

Åh...nu har jag skickat den till mamma...hon ringde och skrattade i telefonen så jag hörde inte ens vad hon sa.

• Tomas72

Inget fel på hans självförtroende iallafall.....
    Roligaste sidan jag sett på länge, man kanske skulle göra en själv....och sälja lite saker...

• fia lisa

Jag har bott i Tyskland i sex år nu och kan bekräfta att en del av grabbarna här verkligen ser ut som den därna Emil, tyvärr. Som tur är, är jag sambo med en snygg svensk (tycker jag i alla fall).

Observera även de käcka möblerna i typisk 80-talsstil i bakgrunden. Sådana säljs fortfarande även i för övrigt moderna möbelaffärer. De är allt lite annorlunda än vi på vissa punkter...

• amathea

*visade precis maken*

Han visste inte riktigt var han skulle ta vägen...

det värsta va att jag börjar tänka på en av gubbens vänner!! *haha*
    Han ser oxå så där dräggig ut *hehe*

Har dock aldrig sett honom i string.. *tackar gudarna*

• sisley

Men jag dööör! Det värsta var ju hans små texter till bilderna då man förstod att karln menade allvar. Måste visa sambon när han kommer hem.

• Linda1976

OH MY GOOOOOD!!! Jag döööööör....

• Zhara

Yes där är han min drömman!!!!
    *asgarv*
    Fan tror jag väckte Alicia...

• Pniff

Neeej, *garvar* varför skulle jag in och titta, jag som hade tänkt att ifall mitt nästa barn är en pojke skulle han heta Emil, känns som namnet nu är 'förstört' nu....

Svar på tråden String-Emil..