String-Emil..
Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.
Passa er bara om ni är känsliga.
*garvar*
www.string-emil.de
Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.
Passa er bara om ni är känsliga.
*garvar*
www.string-emil.de
Mollie, sa klart att du skall starta den nya traden da!!!
Grattis i forskott!!!
Tackar, Musten!
KIXAN!
Hur hittade du egentligen till Emil?
Zmoothie:
String-Ida var jättebra!
Jag hade ju änligen lyckats förtränga passwort bilderna. Var ni tvugna att påminna mig om dom.
Haha, ni är roliga ni...
Mollie, Grattis i förskott!! Du får en string-emil väska av mig....
Nanne! Blir perfekt, jag som ska på friluftsdag med eleverna i morgon! Skönt, nu slipper jag fundera över vad ajg ska ha matsäcken i!!
String-Emil dök upp på Allt för föräldrar-snacket och snäll som jag är delar jag givetvis genast med mig till alla gulliga FL:are...
Nu sjunger Sting-Emils första tråd på sista versen här på FL!
Min fjortonåriga son råkade se länken till String-Emil. Han tyckte det var så äckligt att det var vad vi hemmamammor höll på och kollade in på dagarna. Fick lov att förklara att jag tror att det nog knappt är nån som tycker att string-Emil är läcker på allvar. Senare kom han in till mig och sa att String-Emil är minsann inget nytt. Han hade sökt på något ställe och det visade att massor visste vem String-Emil var.
String-Emil kanske är nån slags dold kändis. Han kanske har hur många fans som helst. Han kanske är mega-stor i Tyskland. Och jag som trodde han var ett skämt!
Undrar vad for sang traden sjunger??
Min favorit ar Rod Stewart laten han har, (DO you think I'm sexy....eller vad den nu heter!!). Men aven laten fran sovrummet ar en hit, (I believe in miracles. There you go, you sexy thing!!).
Kul att veta hur du hittade honom Kixan!!!
Vi syns kanske i nasta trad!!!
guuuud...hade inte sett de nya bilderna...nu kommer jag inte kunna somna...gaaahhh....
Han har ju fanclub och så.. Man vet ju aldrig, det kanske _finns_ folk som tar honom på allvar?!
..Jag är ganska säker på att han tar sig själv på allvar, i alla fall.
Hihi! Det tror jag också han gör.