• kixan

String-Emil..

Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.

Passa er bara om ni är känsliga.

*garvar*

www.string-emil.de

• Svar på tråden String-Emil..
  • TessaLisa

jag fick just en liten skrämmande insikt. Titta noga i bakgrunden på bilderna. Den lilla slemproppen verkar ju ha barn! Det sitter t.ex. barndekorationer på fönstrena.
    HU, skulle ni vilja ha honom till manlig förebild för barnen?

• cat40

oj oj oj oj ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha, jag skrattar ihjäl mej, hi hi men herregud, d enda d lockar fram hos mej e skrattmusklerna

• Du är för liten

som en livs levande fallossymbol - javisst!
    Tror nog hans barn också är på samma spår som han då, han växte ju upp i ett exhibonistiskt (stavning?) hem och kanske vill skapa detsamma för sina barn.
    Inte värre än nudistfamiljer?

• Teskedsmamman

Ojdå... jag måste ha blivit lesbisk helt plötsligt eftersom jag inte finner honom det minsta sexig *tittar efter grannfrun* eller så är jag fullständigt normal... inte för att lesbiska är något negativt eller onormalt, missförstå mig inte nu

• Paincake

TeaSpoon --> Jag hade reagerat MER om du hade tänt på String-Emil än om du hade tittat längtande efter grannfrun

• Mollie

Och String-Emil hänger i fortfarfande! Undrar hur länge han orkar posa för oss, suktande damer!

• solrosblad

haha...han är lite lik en kompis kille, ska mejla länken till henne, haha...

• Griiisen

Man skulle kanske ta och köpa sig en t-shirt och ett paraply...

Svar på tråden String-Emil..