• kixan

String-Emil..

Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.

Passa er bara om ni är känsliga.

*garvar*

www.string-emil.de

• Svar på tråden String-Emil..
  • Bebis

Ah.. en tomteluva med stringemil på vill väl alla här ha på jul!

• Roisin Dubh

Men Bebis då, är du i Emils gästbok och snokar! *slår på fingrarna*

• LinaT

Vilken miss! Kalsongerna på youghurtbilden var ju nästintill genomskinliga. Det kan ju aldrig ha varit tanken...? *ler lätt generat*

• Roisin Dubh

Någon som är duktig på tyska och kan översätta inlägg nr 77 i hans gästis åt mig? Jag blev grymt nyfiken och har gissat mig till hälften men vill veta mer exakt!

• starless

Roisinm. är inte heller så haj på tyska men det verkar som att det är någon som är skitsur på Emil bara för att han har tagit bort hennes tidigare krtiserande gästboksmeddelande.
    Hon säger typ, att hade du haft rumpa(?) för de där kallingarna skulle du ha haft kvar det, Man måste tåla kritik och du är bara ett stort j-vla skämt. Ge dig in i porrbranchen istället. Dessutom vill ingen köpa dina tröjor, och om dom vill det så är dom ändå för dyra. Och att Emil inte ska bedöma vad som är förolämpningar och vad som itne är det.

Hmm som sagt är jag inget proffs och det står mer saker, men detta är vad jag uppfattade.

• Upptagen

hur säger man tomteluva på engelska?

• Bebis

Jag?! Nä *rodnar* Hur kan du tro nåt sånt

LinaT Tittade du på sista youghurt bilden? hehehehehe

• Leona71

........åh........jag känner........ ett plötsligt sug........ efter.....efter.....en spypåse

Jag kommer ju inte kunna äta min filmjölk imorgon som jag brukar utan att riskera att sätta i halsen

• Lossan

Åh jösses... Nya julbilder....
    Förgyller verkligen julhelgen...

• Bebis

NEJ!!!!! Inte tomten *gråter* usch usch usch... tur att jag inte såg dem innan jul

Svar på tråden String-Emil..