Ledsen, arg och tom
Hej,
Grejen e den att han umgås mycket med min kusin som jag bröt med för två år sen då vi kom på hur mycket hon hade ljugit för oss. Min kompis fortsatte att umgås med henne, han sa att han tyckte synd om henne och hennes mytoman-manér hade väl bititi på honom. Till en början talade han aldrig om för mig att han skulle träffa henne, eller att han hade gjort det för att liksom vara schysst mot mig, men det är ju helt tvärtom. Det känns som att han ljuger och går bakom ryggen istället för att vara ärlig.
De senaste gångerna vi skulle ha träffats har han ställt in, utan att vi bokat ny date så att säga. Sen vet jag att de träffades nån dag efter det. Asså, det e här min noja verkligen kickar in. Det känns som han föredrar henne framför mig (fastän jag vet att det inte är så), men nu känns det som i början av hela allt det här; att han liksom går bakom ryggen på mig.
Orkar du läsa mer?
En annan vän ordnade en babyshower åt mig, och min vän tackade ja till inbjudan tidigt för att sen aldrig dyka upp. Jag ringde efter honom men fick inte tag på honom. Får ett mail två dagar senare där han skrattar bort det hela. När jag ringer upp honom fortsätter han att skratta bort det (han brukar göra det). Jag förklarade för honom hur tvärledsen jag blev och att det inte är ok att göra så här.
Han påstod att han blandade ihop tiderna och att han sedan "froze" och kunde inte ens med att ringa. Till råga på allt säger han "det är inte personligt". My ass!
Han är en vän av att dra vita lögner och jag vet hur han är med andra, trodde bara aldrig att han skulle bara så mot mig.
Det känns bara som om jag gjort nåt fel el annat konstigt för att han ska vara så här mot mig och jag tar åt mig mer än vad han är värd, så att säga.
Blev du något klokare?
Vill bara tillägga att det känns skönt att nån svarat på mitt inlägg, tack.