• Svar på tråden Förlossningberättelse med tvillingar
  • Yret

    Tack så mycket, vilken underbar förlossningsberättelse! Känns så himlans bra att genom att läsa det du varit med om kunna förbereda sig iallafall lite -inför min egen förlossning. Grattis till dina goa underverk!

  • Bellsebub

    Fint skrivet, tack för att du delar med dig ;p

    *kramar*

  • fetbulan1

    Tack för att jag fick läsa. Har oxå en berättelse i min blogg.


    Mamma till Agnes och Tilda, födda 12/5-2006
  • triss i tjejjer

    Har oxå en förlossningsberättelse i min presentation... (Leia & Nova)


    Jannice - stolt mamma och tvillingmamma till Tindra sep- 03 och Leia & Nova feb -06
  • FiaEleonora

    Vilken härlig berättelse!!! Skrattade, fick tårar i ögonen och ont i hela kroppen om vartannat!!! Tack för att du delade med dig till mig som inte fött några barn tidigare men som nu har två i magen...

  • Utlandssvensk

    Tack för det! Mycket information och känslor där... Blev alldeles tarögd mot slutet... Och jag som känner mig rätt skraj för att föda blev nu lite lugnare...

  • morotsjos

    FInns förlossningsberättelse i min blogg också. Välkommen!


    Alla goda ting är tre
  • FiaEleonora

    morotsjos - Tack för att du ville dela med dig av din berättelse!!! Tårar och skratt om vartannant... Kom dom i v. 39 eller senare? Hoppas mina vill stanna kvar så länge i magen också!

  • morotsjos

    Lakritsfia, 39+3 tittade de ut, det satte igång 39+2. Då hade jag väntat läääänge, alla sa ju att "Tvillingar, de kommer inte senare än v 38". Pyttsan! Men det var värt att vänta på dem, och jätteskönt att slippa neo osv. Lycka till!


    Alla goda ting är tre
  • FiaEleonora

    Tack så mycket morotsjos!!! Hoppas mina stannar lika länge som dina!!!

Svar på tråden Förlossningberättelse med tvillingar