amway?
hej är d någon som vet om amway är något att satsa på, måste få veta,
hej är d någon som vet om amway är något att satsa på, måste få veta,
Håll dig borta från det!! ett tips =)
De som är högt upp i det är oftast inte riktigt kloka. Var med under ett halvår, blev näst intill trakaserade på telefonen och de tyckte tvunget man skulle gå på seminarium tex i sthm (bor i helsingborg) blev mycker irriterade när man sa att man inte hade råd...
amway liknar mer sekt och pyramidspel än arbete. Har vänner som varit med och det är ju helt sjukt. Så lyd Essicas råd och håll dig borta. Det är bara de som är högt uppe i pyramiden som tjänar något och de vill ju givetvis att du ska jobba massor eftersom DE tjänar på det.
ok, men har lite svårt att säga nej till den här kvinnan som vill att ja ska va me...hon säger att vi ska åka till sthml typ en gång i veckan...mår dåligt över d här för ja vill inte va me.. enligt henne va d så bra man kunde känna jätte mycke pengar å d va tydligen inget pyramidspel mm. va ska ja göra?
Åk och kolla och bilda dig en egen uppfattning om saken. Det är alltid det bästa.
Säg ett bestämt nej, enda sättet att "bli av" med dom
det tjatet kommer fortsätta hela tiden... de tjänar pengar på att kunna övertala dig.... man måste handla grejor för rätt mycket pengar för att kunna få in några sen måste du oxå bli en tjatig jobbig sak för att du ska kunna varva någon..
Det att Amway är mer som en sekt än ett pyramidspel tyckte jag också i början. Vi började sälja de produkter efter att mina föräldrar fick med oss i det. Vi var på ett sådant möte, det påminde mycket om en sekt, så vi har inte varit på fler än ett möte.
Men de har ändrat på det nu, jag säljer inte längre, men mina föräldrar gör. Det är inte så att man måste ordna olika partyn längre. Men det är nog inte något som du kommer tjäna stora pengar på nu, det tar några år innan du kommer så långt.
Men jag är jättenöjd med produkterna, även om de är dyra, vi använder inget annat.
Du kan ha det som en hobby, men förvänta dig inte att tjäna storkovan på det direkt, det tar som sagt några år. Man kan ju bli medlem utan att sälja vidare, då får man ju köpa produkterna billigare. Och man tjänar ju faktiskt lite på att sälja produkterna.
Säg ett bestämt NEJ. Produkterna är bra men i den prisklassen (de är dyra) kan du köpa ännu bättre produket i vanliga butiker.
Bilda egen uppfattning.
Vi är med men säljer ej vidare. Vi andvänder visa produkter själva.
OBS! Sverige har 2 Amway enda dåligt andra bra!! Jag jobbar med som det är bästa, här kan man söka pengar med, och har vi inte som vi måste göra, när man vill inte det :)))
Sök mig! Om ni vill mer information på andra Amway!!!
Livet är underbart, och har alltid en bra och en dåligt sida, man måste välja som det är bäst :)) Ibland man kan välja först dåligt, men efter underbart tjäna som allt bra i livet :))
Vi har inge seminarium varje veckan, ett år 3 gång, men om man vill inte behöver inte går dit!!!!
Det stämmer inte!! Andra Amway inte sån!!!
Det är inte sant! Du känner bara dåligt amway, andra är helt annorlunda :)
kan vem hjälp mig ,jag vill söker Amway ,men jag förstår inte hur kan man gör .var ligger Amway i skåne .HJÄLP MIG ,TACK