• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • emzemz

Licizzi: Blev riktigt förvånad själv, men som skrivet, det tar en två minuter att gå dit, dessutom tog han sin longboard. Är inte svårövertalad när han får åka bräda och sen mumsa lite choklad

Peter brukar ju vara den "elaka" i juryn, men ikväll har han redan haft en hallelujah moment.. knasigt!

• Lemice

Jag har med massa choklad men försöker undvika att äta den... Delar gärna med mig..!

• Mysgos

Cajsan: min sitter på samma ställe som din - ikväll igen!!
    Han vägrar se idol

?*`?-» ?*`?-» Ruvar!!?*`?-» ?*`?-»
  • Millan1984

Jag tycker också att man ska kunna förvänta sig mera idolerna vid detta läge, men jisses vad åsikterna går isär idag.reagerade bara på att 3 tyckte tex Linda & Felicia var jättebra och K dissade dom totalt..

• skånenettan
    giftgrodan skrev 2006-10-27 20:42:43 följande:
    Oj så fyndigt att skylla på PMS... :P Hon säger ju själv att hon kräver mer ju längre de kommer i tävlingen, det är väl inte så konstigt?
    Var det verkligen så jobbigt att bla. jag skev PMS?

Nej... de sjunger väl inte som "riktiga artister", men det gör ju ingen av dom så då kan ju tv4 lägga ner hela programmet..
  • Mysgos

Ha ha men hon är ooootrolig den där tjejen - hur kan hon tycka hon sjunger bra??
    har hon ingen hörsel eller???
    hon tror verkligen folk laddar hem den för hon är BRA!!! suck

• giftgrodan

jag tycker det är småfånigt att ha det som första tanke när hon är sur bara.

Mja, meningen är väl att de ska bli bättre och bättre under programmets gång i alla fall?

• Mysgos

Men skåneettan, hon skojade väl med dig. det var en smiley efteråt!

Svar på tråden Idol del 2