• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • accessgranted

Fel kl 20.55 ska det va. På TV 4.

• NK80

Jag får erkänna att efter att ha hört låten på radion ett antal gånger i dag så tycker jag Markus gör det skit bra!!

Mamma till Colin ♥
  • L jung

måste säga... jag tycker inte hans röst passar den låten... låter uppstoppad på nåt sätt!

sen måste jag också säga... fan så jobbigt det blir för hans sambo zara nu att i fortsättningen se sin kille i situationer med andra tjejer, även om det är 'på låtsas'....

fin video för övrigt...

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • kasa

Kanske fel plats men är det helt kört att höra den version som Erik spelade in av bååde låten o videon??? Jag skulle bra gärna vilja höra o se den ... Hans version hade enl mig lite mer pondus o känsla än Marcus.

• dotter04
    Maj födaren skrev 2006-12-05 06:50:42 följande:
    CaroThomas:Ja jag håller med dig! Blev även knockad av Sebastians låt och Agnes!!! Vilken röst hon har. Tror att det bor en mörk kvinna i henne. Men hon hade inte behövt att platta sitt fina hår...
    Och jag som tyckte hon var så fiiiin i sitt hår!!! Jaja, smaken är som bekannt som baken...
  • dotter04
    Cajsan skrev 2006-12-05 20:56:49 följande:
    Nu är Markus video på TV4!
    Ååå jag har missat den ikväll, var inte hemma för en ggn:s skull... Någon som vet när de spelar den igen på TV4 eller nån annanstans??? Ville ju seeee....
  • L jung
    kasa skrev 2006-12-05 21:04:12 följande:
    Kanske fel plats men är det helt kört att höra den version som Erik spelade in av bååde låten o videon??? Jag skulle bra gärna vilja höra o se den ... Hans version hade enl mig lite mer pondus o känsla än Marcus.
    Tror det är helt kört...jag skulle också vilja se den!! .. och många andra här i tråden som röstade på Erik i fredags!!

Kommer ihåg att det var en radio eller tv kanal som sände sebastians version av - vad som då hade blivit - Agnes låt, av misstag... det blev ju himlans rabalder om det då! Tror det är superförbjudet!
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • sofia23

ska helt klart köpa markus skiva....även om inte han skulle vunnit....däremot inga planer på att köpa eriks skiva(om det kommer nån)

• accessgranted

Cajsan jag skrev ovan dig att videon skulle sändas.

• Cajsan

accessgranted: Japp det var det jag såg - bara informerade när den började! (så att folk som ville se kom ihåg att byta kanal/sätta på tvn!) Utan dig hade jag inte vetat att de skulle visa den!

• numberone

Ååååå jag skall köpa eriks skiva så fort den kommer ut, för det kommer den att göra!!!

• Carisma95

Kattii:
    Nu blev jag avundsjuk! Vart då ?

• Kattii

carisma95: Julkul i Globen vann biljetter på tv4 hemsida =)

• Mysgos

Jag tyckte den här videon var betydligt bättre än förra årets video med Agnes.
    Synd bara att markus inte sjunger sången så bra....

sen undrar jag lite smått vad det spelar för roll att Cajsan skrev att videon skulle spelas efter att accessgranted hade skrivit det lite tidigare??
    Vad spelar det för roll om flera påminner om det??Förvånad

?*`?-» ?*`?-» Vecka 9 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • dotter04
    dotter04 skrev 2006-12-05 22:09:55 följande:
    Cajsan skrev 2006-12-05 20:56:49 följande: Nu är Markus video på TV4! Ååå jag har missat den ikväll, var inte hemma för en ggn:s skull... Någon som vet när de spelar den igen på TV4 eller nån annanstans??? Ville ju seeee....
    Nääär visas videon igen??? Någon???