Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Fel kl 20.55 ska det va. På TV 4.
Jag får erkänna att efter att ha hört låten på radion ett antal gånger i dag så tycker jag Markus gör det skit bra!!
Nu är Markus video på TV4!
måste säga... jag tycker inte hans röst passar den låten... låter uppstoppad på nåt sätt!
sen måste jag också säga... fan så jobbigt det blir för hans sambo zara nu att i fortsättningen se sin kille i situationer med andra tjejer, även om det är 'på låtsas'....
fin video för övrigt...
Kanske fel plats men är det helt kört att höra den version som Erik spelade in av bååde låten o videon??? Jag skulle bra gärna vilja höra o se den ... Hans version hade enl mig lite mer pondus o känsla än Marcus.
ska helt klart köpa markus skiva....även om inte han skulle vunnit....däremot inga planer på att köpa eriks skiva(om det kommer nån)
dålig vidieo..
vIDEO
Cajsan jag skrev ovan dig att videon skulle sändas.
accessgranted: Japp det var det jag såg - bara informerade när den började! (så att folk som ville se kom ihåg att byta kanal/sätta på tvn!) Utan dig hade jag inte vetat att de skulle visa den!
Ska se Danny på lördag!!!! Weeeii
Ååååå jag skall köpa eriks skiva så fort den kommer ut, för det kommer den att göra!!!
Kattii:
Nu blev jag avundsjuk!
Vart då ?
carisma95: Julkul i Globen
vann biljetter på tv4 hemsida =)
Jag tyckte den här videon var betydligt bättre än förra årets video med Agnes.
Synd bara att markus inte sjunger sången så bra....
sen undrar jag lite smått vad det spelar för roll att Cajsan skrev att videon skulle spelas efter att accessgranted hade skrivit det lite tidigare??
Vad spelar det för roll om flera påminner om det??![]()