• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • SweetPearl

Rösta på: Erik, Cissi och 2 gånger på Markus. Tyckte att Cissi och Johan var bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Men Felicia, snälla låt mig spy! Hur kan man vara SÅ tråkig på scenen som hon? Falkst sjöng hon också! Blev chockad när de sa att hon har dansat nästan hela sitt liv, men ändå står hon som en fågelholk på scenen. *suck*

• Status Mamma

Jag håller med, dem kan ju inte röra sig poå scen. Ser för jävligt ut ofta tycker jag och jag tror tyvärr inte att EN danslektion kan råda bot på det.

• Petre

Känner inte direkt för att rösta på någon faktiskt. Ingen tilltalar mig särskilt mycket. Men det ska bli spännande att se vem som åker ändå!

• Ahrodie

Status Mamma: Det trista är ju att Felicia har du (enligt egen utsago) dansat hela sitt liv och även givit lektioner... Man undrar ju i vad? Fågeldansen? (om någon kommer ihåg den?)

• Ahrodie

ehum.. inte du.. ju ska de vara juh!

• numberone

tror fortfarande efter att ha hört "hela" låtarna att Felicia får tacka för sig....

• Licizzi

Tror att cicci åker ut idag o johan var bra ikväll men som nån annan redan sagt så e han för omogen för att vara en Idol..Erik tycker jag inte e så särsklit bra faktiskt, felicia var stel o tråkig idag o markus var som vanligt bäst av alla..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • xxmeyaxx

Vem åker ut idag tror alla då?

En rörelse i ögonvrån.
  • Licizzi

22.25 börjar det igen

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥