• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • miss kitty

Cajsan: japp, och så kanske han kan sjunga rent sen när rösten stabiliserat sig när han klarat av puberteten också

• AmBeZa

Jag tror att Markus kommer till att vinna hela skiten MEN jag tycker att han är lite tråkig!!

Jag hejjar på Erik!!!

• Tinkerbellan

felicias sista var ju KANON.. gillade verkligen henne när hon sjöng im sorry... Jaha.. då e det väl annar Markus och Erik i dag som får mina 10 poängare.. skitsamma om jag inte hört eriks sista låt.. jag bara VET att den kommer vara skitbra...

Tyvärr.. JOhan åker nog i dag..

sambon min tror felicia

• numberone

Miss Kitty: Fniss!! du är underbar i kommentarerna!!

• Mysgos

Jag tycker också det låter som han säger Kaviar.
    Men stämmer inte det om man tänker på att han sitter där o jäser som värsta Peter Swartling o vill ha serverat allt på siverfat....de äter ju aldrig annat än kaviar o champagne!!

?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • miss kitty

Mysgos: *fniss*
    ja Kishti är också lite smällkaramell idag!

Blue Banana: ja det låter ju som det...med betoning på sista stavelsen..

• Carisma95

Nattugglan:
    Håller med dig där. Marcus sjunger bra, man han har varit lika jämn hela tävlingen, känns inte som att det händet nåt. Samma tonlägen, samma moves (den irriterande knutna handen t.ex.). Njae....

• emzemz

Han sjöng så falskt och hemskt att sambon var tvungen att gömma sig under filten! Hörde inte många falska toner från Felicia som Swartling hävdade dock! Lägger min röst på henne, som förtjänar att vara kvar jämfört med Johan. Så pinsamt det var att se när de filmade honom på hans gamla skola..

Nu är det slut reklam och dags för ERIK!! Bed of roses, me like a lot!