• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • WimsA
    Bonanza skrev 2006-11-24 20:54:42 följande:
    teflonminne skrev 2006-11-24 20:53:26 följande: Bonanza skrev 2006-11-24 20:43:44 följande: Men vill man inte att den bästa ska vinna?Nja, jag vill hellre att den som utvecklats mest ska vinna faktiskt. Så om Ring Ring -Anna hade lärt sig sjunga någorlunda ok så skulle hon vinna? Tror inte det va? Det är väl ungefär i den klassen Johan är. Nyaste fejkmamman: www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b4106p426935.h...
    HAHAHAHAHA, hon hade jag glömt!! JISSES!
    _ComBo_
  • Mysgos
    Bonanza skrev 2006-11-24 20:54:42 följande:
    teflonminne skrev 2006-11-24 20:53:26 följande: Bonanza skrev 2006-11-24 20:43:44 följande: Men vill man inte att den bästa ska vinna?Nja, jag vill hellre att den som utvecklats mest ska vinna faktiskt. Så om Ring Ring -Anna hade lärt sig sjunga någorlunda ok så skulle hon vinna? Tror inte det va? Det är väl ungefär i den klassen Johan är. Nyaste fejkmamman: www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b4106p426935.h...
    Jaha - pratar du om JOHAN nu.
    Nej han tycker inte jag heller ska vinna!!!
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 7 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Mysgos

Första delen Johan sjöng var ju riktigt bra...

?*`?-» ?*`?-» Vecka 7 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Bonanza

Nej, jag menar generellt. Är man bäst i början och bäst i slutet så är man bäst. Och förtjänar vinna. Det vill säga Markus.

Erik har utvecklats, men är fortfarande inte bäst. Alltså ska han inte vinna.

Johan skämtade jag bara lite om, jag tar honom inte på allvar.

Däremot - jag tror faktiskt att Erik skulle vara en bättre idol än Markus, eftersom Markus är så himla mycket bättre. Han borde få en egen skiva, med specialanpassat material. Inte färdigt idol-material. Det kan duga åt Erik.

• Miafia33

teflonminne: klart att den bäste ska vinna. Erik är den som har utvecklats mest och han är vinnaren för mig

Go Erik

• majja1

Ja det lät mycket bättre nu , men han försvinner nog ikväll!!!