Bästa thaibuffen i Göteborg?
Nån som har en åsikt om var den finns? Och kanske någon har en åsikt om var det INTE är bra också? Och är det barnvänligt?
Vi ska ut o äta söndagmiddag ikväll och funderar på var vi ska gå?
Nån som har en åsikt om var den finns? Och kanske någon har en åsikt om var det INTE är bra också? Och är det barnvänligt?
Vi ska ut o äta söndagmiddag ikväll och funderar på var vi ska gå?
Amazing Thai?
Sukhothai?
Thai Orchid?
Nån som varit på ngn av dem?
Amazing thai är bra. Där kan alla välja från buffén det de gillar o sedan få det stekt. Glass til barnen finns det också. Och snabbt går det! Var där i torsdags kväll o vi gick därifrån vääääldigt mätta men nöjda.
Annars är Lai Tai på 2:a långg bra med. Lite enklare och de serverar inte alkohol. kanongott käk o prisvärt.
men lai thai, har de buffe idag?
Thai orchids söndagsbuffé är super, har dock inte varit på de andra
thai garden har också buffe såg jag på deras hemsida, där var det ju så ruskigt gott för några år sen, men jag undrar hur det är nu?
Vi testar nog Thai Garden...
NEJ - inte Thai garden! det har blivit såå sunkigt o inte alls gott. de måste ha bytt kock o ägare. Men skriv gärna o berätta hur det var. De kan ju ha bättrat sig
egensinnig:synd att jag inte läste ditt svar innan vi gick, för det var INTE bra... Och Thai Garden som var så ruskigt bra för ngt år sedan...
vart ligger ställena ni har skrivit om?
thaigarden: 2alånggatan
sukhothai: drottninggatan
thai orchid: odinsgatan
tex..