Inlägg från: Sessans |Visa alla inlägg
  • Sessans

Hjälp! Förlovningskort

Jag har problem med förlovningskort. Kan man köpa såna? (Hittar inga nånstans) eller har ni andra gjort egna? Jag har tanken på att göra egna men vet inte riktigt hur. Har visserligen en del ideér, men vore så mycket enklare att bara köpa.

Så, vart kan jag köpa såna? Finns det nånstans på nätet? Har inte hittat något iaf

• Svar på tråden Hjälp! Förlovningskort
  • Sessans

Vi vill gärna skicka ut kort där vi berättar att vi förlovat oss. En kul överraskning för familjen som bor långt borta :)

• Sessans

Jo, more or less så är det väl samma grej. Vad kostar det att sätta ut annons i tidningar?

• Sessans

Självfallet! Jag är mest inne på personliga kort då jag gillar att pyssla och dona med sånt. Om det nu inte skulle gå vägen som det är tänkt så är det intressant och veta vad det finns för alternativ :)

• Sessans

Trollfia ---> Intressant! Jag har haft tanken på att köpa några kort (alt. tjocka pappersark) och ha en ros/ringar på och så lite glitter och nån snygg skrivstil... Kul å pyssla :)

• Sessans

Det är sånt jag är lite rädd för oxå, att man som släkting/vän missar annonsen. Jag vet själv hur jag missade min brors annons.

Svar på tråden Hjälp! Förlovningskort