• bonni

Kateter?

Katetern vad det enda jag tyckte var jobbigt med snittet. Det gjorde inte ont men var fruktansvärt obehagligt både när dom satte den och sedan att ha den. Jag tyckte det känndes som jag skulle kissa på mig varje gång jag rörde mig men som tur var dröjde det inte så länge innan dom satte spinnalen. En kompis frågade om dom kunde sätt den efetr att hon fått spinnalen och det var tydligen inga problem.

• bonni

Ligo: Dom sätter hellre katetern innan bedövningen för att spara tid i opsalen men det är oftast inga problem att få den efter. Jag valde dock att få den innan eftersom det är så mycket folk i opsalen (var 10 personer när jag blev snittad) så skulle det kännas lite märkligt och ligga och sära på benen inför alla

• bonni

Ja, det var flera studerande som frågade om dom fick vara med. Kännde mig välldigt uppassad när jag blev snittad Enda negativa var att tjejen som satte spinalen stack fel tre gånger innan en annan tog över och det var en studerande som var med och sydde ihop efter att Milo kommit ut och det tog 1,5 timme, när de rullade ut mig ur opsalen så kunde jag röra på tårna.

• bonni

Sue Ellen med stort hår: Bara en bebis och frisk var han

Svar på tråden Kateter?