Inlägg från: Apif la deuxième |Visa alla inlägg
  • Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • Apif la deuxième

Ja precis. Inte älskar jag iallafall, hahhaha.

• Apif la deuxième

Ja jag är bara förvånad för jag blev informerad idag att det ansågs grovt och stötande när jag helt neutralt skrev ordet knulla i ett sammanhang där inget annat ord passade bra nog.

• Apif la deuxième

Eller om gynen frågade om man blivit pumpad på sistone.

• Apif la deuxième

clementine det var en bra sammanfattning, men ibland kan man ju leka "chef och kontorist" hemma också

• Apif la deuxième

Nä om man som barn leker polis och mördare och "mördaren" sticker kniven i dig påriktigt så har du ju blivit knivhuggen påriktigt fast det bara var en lek. På samma sätt blir du påsatt påriktigt även om du blir det i rollen av kontorist som blir påsatt av chefen... Eller så resonerar jag iallafall

• Apif la deuxième

Fast när vi lekte Tarzan och Jane var nog "Bonka" det enda rätta ordet iofs.

• Apif la deuxième

Jag är både snygg, smart, högutbildad och ball, och jag tycker knulla är det bästa ordet.

• Apif la deuxième

Ja men, sen när ni sitter vid frukostbordet och du upptäcker att du är helt röd om huden, säger du då "älskling, igår när vi älskade och du sprutade mig i ansiktet, torkade du bort det då? För nu kliar det och är rött, vad kan det bero på?"

I en sån situation tycker jag inte älska, ha sex eller ligga med är alls lika passande som knulla.

• Apif la deuxième

Säger du "får jag suga din snopp" då? hahahaha

Svar på tråden "knulla"