• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • piixelslyna

Jag tycker att knulla är ett perfekt ord. Jag menar, det är ju det jag och sambon faktiskt gör när vi har sex.

Klubbor förgyller dagen
  • Lillflickan

För mig är knulla när man gör det fort och lite brutalt. Liksom pang på.
    Ha sex är lite mer vardagssex..   Kyss

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • cruZZe

knulla är skönt knulla är bra, knulla ja det vill jaaa

• Apif la deuxième

Ja precis. Inte älskar jag iallafall, hahhaha.

• anime

Nä, knulla tycker jag är bra! Det är ju det man gör.......eller brukar ni ha samlag? Inte jag, jag brukar knulla...eller bli påsatt när jag e på det humöret
    Mysa är ju när man ligger och sniffar varandra i örat i soffan eller så Flört

I ♥ poptarts
  • Skusan

Vi knullar. Oftast... Annars har vi oralsex.

• Fru Gustavsson

Knulleri är inget att rodna i skägget för.

Nona, sprängfärdig i vecka 37, snart kommer lillkatten
  • Apif la deuxième

Ja jag är bara förvånad för jag blev informerad idag att det ansågs grovt och stötande när jag helt neutralt skrev ordet knulla i ett sammanhang där inget annat ord passade bra nog.

• starlet

Ordet mysa är det jag stör mig på mest här på FL.

Myser gör jag med min son, med hundarna, i soffan på fredag kväll.
    Knulla gör jag bara med min sambo och det kan vara mysigt det med men jag säger inte "MYS"

Tycker att det är konstigt att läsa när vuxna människor skriver "Vi MÖS på torsdagen"
    *ryser*

• piixelslyna
    Apif la deuxième skrev 2006-11-01 21:08:37 följande:
    Ja precis. Inte älskar jag iallafall, hahhaha.
    Haha, nej. 
    Klubbor förgyller dagen
Svar på tråden "knulla"