Inlägg från: anime |Visa alla inlägg
  • anime

"knulla"

Nä, knulla tycker jag är bra! Det är ju det man gör.......eller brukar ni ha samlag? Inte jag, jag brukar knulla...eller bli påsatt när jag e på det humöret
    Mysa är ju när man ligger och sniffar varandra i örat i soffan eller så Flört

I ♥ poptarts
  • anime

Ha samlag låter som något ens gynekolog säger.

- Hur ofta brukar ni ha samlag???

Tänk va kul om ens gyn helst plötsligt säger:

- Brukar du knulla regelbundet??

I ♥ poptarts
  • anime

I ♥ poptarts
  • anime
    Apif la deuxième skrev 2006-11-01 21:17:56 följande:
    clementine det var en bra sammanfattning, men ibland kan man ju leka "chef och kontorist" hemma också
    Funderar, funkar det lika bra att bli påsatt av dessa också:

Skogshuggare
    Brandman
    Väktare
     finns säkert fler.......
    I ♥ poptarts
  • anime

Jaaa, Tarzan ......yeah!

I ♥ poptarts
  • anime
    Tigger is a she skrev 2006-11-01 21:29:24 följande:
    Jag blir inte särskilt upprörd över att någon skriver knulla.Däremot förknippar jag det uttrycket med lågutbildade och korkade människor som inte gjorde annat än söp och låg med folk till höger och vänster för att de hade dåligt självförtroende. Alltså använder jag inte ordet själv.Bonkat är ett uttryck killarna använde när de pratade med varandra om vilka ligg (lättfotade tjejer de egentligen inte vill veta av nyktra) de hade i helgen.Blivit påsatta - ännu ett uttryck som klientelet jag beskrev ovan använde sig av. De omogna och fulla killarna sätter på eller spänner på den där äckliga och fula bruden som i sin desperation efter närhet låter sig bli påsatt.Gökat är väl lite kul, men rätt opersonligt.
    Men, vad gör du då??? Lever i celibat?
    I ♥ poptarts
  • anime

Det är ju konstigt att folk ens får till det när vi talar så olika språk.....

I ♥ poptarts
  • anime
    cruZZe skrev 2006-11-01 21:55:24 följande:
    Tigger is a she: Nepp inte helt sant. Jag har knullat folk jag inte fattat ett ord av vad de säger
    I ♥ poptarts
  • anime

Nåt som också är lite läskigt är när man diskuterar sex och folk säger typ:

- Ja, sen när jag kom hem till honom då skulle vi.....ja, du vet......eh.....

Kläm fram det bara:

ÅKA FLOTTSTÅNG!!!!!!!!!

I ♥ poptarts
  • anime
    Apif la deuxième skrev 2006-11-01 22:03:19 följande:
    "få ett skjut" är bra när man varit ifrån varann ett tag
    Annars är vägga ett bra ord..

Du vet man har varit ifrån varandra alldeles för länge, när man kommer hem så blir man påsatt mot hallväggen: Man blir väggad!
    I ♥ poptarts
  • anime

idka samlag

Jag dööör av skratt!

I ♥ poptarts
Svar på tråden "knulla"