Inlägg från: Tigger is a she |Visa alla inlägg
  • Tigger is a she

"knulla"

Jag blir inte särskilt upprörd över att någon skriver knulla.

Däremot förknippar jag det uttrycket med lågutbildade och korkade människor som inte gjorde annat än söp och låg med folk till höger och vänster för att de hade dåligt självförtroende. Alltså använder jag inte ordet själv.

Bonkat är ett uttryck killarna använde när de pratade med varandra om vilka ligg (lättfotade tjejer de egentligen inte vill veta av nyktra) de hade i helgen.

Blivit påsatta - ännu ett uttryck som klientelet jag beskrev ovan använde sig av. De omogna och fulla killarna sätter på eller spänner på den där äckliga och fula bruden som i sin desperation efter närhet låter sig bli påsatt.

Gökat är väl lite kul, men rätt opersonligt.

• Tigger is a she

anime:

Ha ha nej det gör jag inte. Jag säger nog "ligga med", "ha sex" eller "älska", beroende på hur hett det är.

Ofta säger vi inget till varandra - jag menar, vi frågar inte varandra om den ena vill ligga med den andra. Det är mer pang på, liksom, och då är det inte så svårt att fatta .

• Tigger is a she

Apif la deuxième:

"Jag är både snygg, smart, högutbildad och ball, och jag tycker knulla är det bästa ordet."

Ja, jag säger inte att du inte är det. Jag bara talar om varför jag inte använder ordet och varför jag tror att folk är sämre än jag för att de använder ordet .

Nej, skojade bara - det brukar framgå av personen mer än av vilket ord personen använder. Jag som är snygg, intelligent, högutbildad och rätt cool kan ju använda ordet knulla som jag vill, utan att riskera att falla i trash-gropen. Men ändå ligger det inte rätt i munnen på grund av vad jag skrev i början. Jag kan säga knulla, men bara om jag skojar med min man och jag ser att han ser att jag skojar. Jag använder inte orden fitta och kuk heller.

• Tigger is a she

Apif la deuxième:

"Säger du "får jag suga din snopp" då? hahahaha"

Nej, jag frågar inte...jag tar för mig bara .

• Tigger is a she

Jag måste bara få skriva i den här tråden (också) att "mys" och "att mysa" inte har med sex att göra överhuvudtaget...om man inte tycker det är väldigt mysigt att ligga med varandra förstås.

Jag tycker det är rätt jobbigt faktiskt att "mysa" blivit synonymt med "ligga med" - det är svårt numera att skriva att jag myste med min man och mitt barn i soffan i lördags *urrk*.

• Tigger is a she

anime:

"lika barn leka bäst"

De människor som förstår varandra ligger med varandra

• Tigger is a she

cruZZe:

"Tigger is a she: Nepp inte helt sant. Jag har knullat folk jag inte fattat ett ord av vad de säger"

Tal är inte det enda språket

• Tigger is a she

Pöka...används det utanför Ronny och Ragge?

• Tigger is a she

Gixxerpappa:

Oj, vad omständligt! Klär ni ut er till åkattraktionsförare och slampa också?

Svar på tråden "knulla"