Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

"knulla"

Är du i farten nu igen, apif?
    Jag kan inte hålla med dig ner. Jag säger "knulla" och ser inget fel med det.
    Det är ju det man gör! Samma sak med "fitta" och "kuk" också.

En rörelse i ögonvrån.
  • xxmeyaxx
    Tigger is a she skrev 2006-11-01 21:29:24 följande:
    Jag blir inte särskilt upprörd över att någon skriver knulla.Däremot förknippar jag det uttrycket med lågutbildade och korkade människor som inte gjorde annat än söp och låg med folk till höger och vänster för att de hade dåligt självförtroende. Alltså använder jag inte ordet själv.Bonkat är ett uttryck killarna använde när de pratade med varandra om vilka ligg (lättfotade tjejer de egentligen inte vill veta av nyktra) de hade i helgen.Blivit påsatta - ännu ett uttryck som klientelet jag beskrev ovan använde sig av. De omogna och fulla killarna sätter på eller spänner på den där äckliga och fula bruden som i sin desperation efter närhet låter sig bli påsatt.Gökat är väl lite kul, men rätt opersonligt.
    fel att vara lågutbildad?
    En rörelse i ögonvrån.
  • xxmeyaxx
    malin ulrika skrev 2006-11-01 22:59:57 följande:
    xxmeyaxx,men inte använder du väl ordet "fitta" om du pratar med din gynekolog, eller om du pratar med din 5-åriga dotter...?
    Jag har ingen 5-årig dotter.
    En rörelse i ögonvrån.
  • xxmeyaxx

Jag pratar aldrig om mitt könsorgan med min gynekolog.
    Jag pratar om min försenade mens, extra flytningar etc. etc.

En rörelse i ögonvrån.
  • xxmeyaxx
    fisbubbla skrev 2006-11-01 23:08:42 följande:
    jo, meya ba "igår kom det en konstig flytning ur min fitta gynekologen, vill du titta?"

En rörelse i ögonvrån.
  • xxmeyaxx
    Sarius skrev 2006-11-02 23:43:43 följande:
    En kompis till mig hade en knepig tjej en gång.Hon vrålade alltid STRAFFKNULLA MIG! När de hade sex.Han sa att det var svårt att hålla sig för skratt och fortsätta.Jag garvade halvt ihjäl mig när sa det...
    *asg* sambon brukar säga så till mig ibland..
    t.ex. att jag sitter vid datorn, så smyger han sig på bakom mig och viskar "romantiskt" i mitt öra;
    - nu ska jag straffknulla dig, min älskling.
    En rörelse i ögonvrån.
Svar på tråden "knulla"