Inlägg från: piixelslyna |Visa alla inlägg
  • piixelslyna

"knulla"

Jag tycker att knulla är ett perfekt ord. Jag menar, det är ju det jag och sambon faktiskt gör när vi har sex.

Klubbor förgyller dagen
  • piixelslyna
    Apif la deuxième skrev 2006-11-01 21:08:37 följande:
    Ja precis. Inte älskar jag iallafall, hahhaha.
    Haha, nej. 
    Klubbor förgyller dagen
  • piixelslyna

Men hallå. Mysrester, det ordet får mig att spy. Jag menar, man säger väl inte "oj älskling, det kom lite mysrester på lakanet." Herregud, det heter sperma och fittsaft!

Klubbor förgyller dagen
  • piixelslyna
    mammisBJ skrev 2006-11-02 11:32:51 följande:
    rauseus skrev 2006-11-02 11:30:37 följande: Men hallå. Mysrester, det ordet får mig att spy. Jag menar, man säger väl inte "oj älskling, det kom lite mysrester på lakanet." Herregud, det heter sperma och fittsaft! Klubbor förgyller dagenNä det gör man ju inte. Men skriver man här på FL kan man ju låtsas som man är så korkat och inte känner till så "vulgära" ord som fittsaft, kuk, knulla, röv mmm //mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
    Jamen jag menar. Skulle nog säga mysrester till mig, jag skulle dö av skratt och inte få fram ett ord. Är man verkligen så pryd att man inte vill säga sperma högt?
    Klubbor förgyller dagen
  • piixelslyna
    MINI25 skrev 2006-11-02 14:40:37 följande:
    Det värsta jag läst här på FL alla kategorier är nog ändå "salta biten". Tydligen området mellan pung-anus.Var kommer alla fula omskrivningar från? Men det är klart, "myssaft" är rätt vidrigt det med.Finns det folk som SÄGER så IRL?????Ha ha ha ha ha
    Det har jag också undrat. Säger folk verkligen så när de pratar IRL? Jag skulle skratta ihjäl mig om någon vän sa till mig att "det blev lite mysrester på lakanet efter att de hade älskat".
    Klubbor förgyller dagen
  • piixelslyna
    Keyser skrev 2006-11-02 19:48:01 följande:
    Från en tråd här på FL:Anonym Det kan ju också finnas sperma kvar i penis om man har flera samlag på raken... Inte pålitligt! -.--------------------------------- ----------------------Behöver jag säga mer hahahahahahaha
    hahahahahaaha, det var fan det roligaste idag.
    Klubbor förgyller dagen
Svar på tråden "knulla"