Inlägg från: Keyser |Visa alla inlägg
  • Keyser

"knulla"

fantastisk tråd!!! knulla är bäst!hahahahahahahahaha

• Keyser

en tjejkompis till mig sa -aktare va många meter ja haft i me....

hahahahahahahahahahahaha

• Keyser

Blir det nåt, eller?! Brukar jag fråga lite påigt när jag retas lite med min man när han är trött, varpå han tycker att jag är som Gun i Kvarteret Skatan.

• Keyser

Från en tråd här på FL:

Anonym

Det kan ju också finnas sperma kvar i penis om man har flera samlag på raken... Inte pålitligt!

-.-------------------------------------------------------

Behöver jag säga mer hahahahahahaha

• Keyser

Älskling, är din penis erigerad så kan du väl föra in den i min vagina så vi kan ha samlag. Ejakulera på mig bara.

Tjoho jag blir dökåt på en gång.

• Keyser

"Majälva: Ja, det behöver du nog. Jag hajar inte det roliga. Att man är anonym för ett sådant icke-känsligt inlägg? Det är ju inte direkt en erotisk novell som anonym skriver, så ordvalet faller sig väl ganska naturligt i alla fall, tycker jag.

Även om jag och min man var hos doktorn så skulle jag inte använda de orden för att beskriva motsvarande. Vad jag menade med inlägget var att jag tyckte det var overkligt och faktabokmässigt. Menar du att du så fort du och din sambo eller man är utanför en "erotisk" sits använder de orden när ni pratar med barnen eller varandra eller vänner? Inte ens med mina föräldrar skulle jag säga samlag och penis.

• Keyser

Åjo, visst kan jag prata sex med mina väninnor men vi säger inte samlag myssaft eller penis då. Snarare ha sex, knulla eller något annat.

• Keyser

Mina barn kommer inte prata samlag med mig!!! Snarare ha sex etc

• Keyser

Majälva; har jag någonstans skrivit att jag pratar k*k och kn*lla med föräldrar och mina barn?? Tror inte det men däremot vet jag att jag inte skulle använda penis och samlag för just de orden skulle göra det hela abstrakt och onödigt fakta tramsigt! Knulla och kuk kan jag däremot säga till mina väninnor!!

Svar på tråden "knulla"