"knulla"
Jag skulle då aldrig ta snopp i min mun.. varken ordet eller grejen. Ska det vara nåt så ska det vara kuk.
Jag skulle då aldrig ta snopp i min mun.. varken ordet eller grejen. Ska det vara nåt så ska det vara kuk.
hahaha de stänger jag har erfarenhet av har inte varit flottiga
"få ett skjut" är bra när man varit ifrån varann ett tag
Jag är glad att de flesta här accepterar ordet knulla! Det är ett underskattat ord!
idka otukt kan man också göra om man leker 1600-tals piga och husbonde
Shit, jag skulle nog aldrig kunnat se på hans kuk mer utan att bli full i skratt, ifall jag hört "snaska snopp"
slicka min rakade bäver
Knulla kanske varit fulstämplat tidigare, men tiderna förändras.
Hur myser man hårt bakifrån? Eller är det inte bara språket som är mesigt på vissa, är deras sex mesigt också?
Man kan ju prata lite dirty under förspelet, inte så att jag ringer upp o säger "kom hem jag vill knulla".
Men pratar vi om det så kan det vara t.ex "det är så skönt att knulla med dig" eller om man hånglar kanske man säger "knulla mig hårt nu".
jag hade då aldrig tidigare assoccierat mys med sex förrän jag upptäckte att man använder så på FL (hemskt) men den bilden jag får upp när folk säger mys, är daytimesoap-sex. Dvs att man rullar långsamt runt i sängen, så invirade i silkeslakan att man inte ens berör varandras hud, medan man kysser varandra i skenet av stearinljus.
SNARK.
"Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flera olika ord för att kopulera, fornikera, you name it."
Ja? Jag skrev inte att man måste säga knulla för att vara mogen, men en vuxen människa bör enligt mig vara mogen nog att acceptera riktiga ord för att ha sex, och inte förvänta sig att man ska snutta till det med ord som "mysa" och "gosa".
Mini, hahaha det har jag aldrig hört.. Smakar det saltigt om man slickar där ellr vad? hahaha