Inlägg från: Anonym (kalabalik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kalabalik)

för gammal för att hinna med?

Längtaroxå: Se upp så inte din snubbe fortsätter fega, se till att dra om inget händer inom ett år. För du vet, vill man ha syskon också kan det bli lite stressigt om man börjar vid 37, 38 så där och kanske inte får till det direkt.

• Anonym (kalabalik)

Jag tycker du får ligga på, längtaroxå; fråga varför, vad han väntar på, vad som måste lösas först och inte kan vänta till sedan. Jag tycker redan 36 är lite sent för att fortfarande tveka, och jag tycker också att TS verkar lite seg (ursäkta, TS) som inte struntade i snubbens jävla utbildning och bara försökte bli gravid; man kan plugga fast man har barn. Det gör folk överallt jämt. Ställ krav på era karlar!

• Anonym (kalabalik)

Ja, du, jag är lite i samma båt själv, är snart 36 och har visserligen två barn men vill enormt gärna ha minst en, gärna två till (ni ser, man nöjer sig inte med bara en eller två-se för fasen till att ha lite tid att skaffa syskon på) och jag har ingen snubbe att skaffa dem med = panik. Så jag förstår er till fullo.

Allvarligt, längtaroxå: du måste ta ett snack med karlen. Han vågar nog inte och kommer inte att våga mer förrän han förstår hur viktigt det är för dig, hur rent livsavgörande det är. Du måste förklara det. Du måste driva frågan hela tiden tills han fattar eller backar, och om hn backar måste du ge upp.

Förlåt TS, vi glömmer nästan bort dig. Det är inte kört för dig, fast det brinner lite, lite grann, det får jag erkänna.

• Anonym (kalabalik)

hur gammal är du då Pallas?

• Anonym (kalabalik)

Jag har dejtat en man nu och sagt att jag vill ha barn och att jag inte skyddar mig. Han var mer tveksam, har tre barn. Men vi hade sex och han använde inte kondom så jäkla rädda blir de nog inte, det kanske är sexigt med en kvinna som vill föra deras gener vidare. Kör hårt TS!

• Anonym (kalabalik)

Längtaroxå: Allvarligt, vilken jävla mes!! Stäng av datorn och snacka med honom NU.

• Anonym (kalabalik)

Och fråga varför inte, vad fan väntar han på? Fråga om han är beredd på att du drar, för det gör du om du inte får barn. Snälla, rapportera här hur det gick! Vi är många i samma läge.

• Anonym (kalabalik)

Bra, heja! Vi är med dig! (och dig, TS!)

• Anonym (kalabalik)

storkklinik, vilken länk? Ge hit!

• Anonym (kalabalik)

Kram tjejer, det löser sig en dag för oss gamlingar.

Svar på tråden för gammal för att hinna med?