• Anonym (otröstlig)

för gammal för att hinna med?

Är 38 år barnlös och för ett par dagar sedan rasade mitt tre-åriga förhållande.
    Vi hade planerat allt och skulle även skaffa familj tillsammans, väntade bara på att han skulle göra klart sin utbildning och sen bara över en natt så ångrar han sig och nu står jag här.

Är så förtvivlad över detta och att det känns kört. Detta var min sista chans att få det alla andra i min ålder har haft sedan många år.

Det har varit upp och ner mellan oss förr men jag trodde vi hade ridit ut stormen och detta kom som en chock.
    Känner mig så oerhört ensam och knäckt över vetskapen att allt är för sent, att jag är för gammal.

Finns det någon som kan förstå hur jag känner det eller som har varit/är i samma sits så hade det varit befriande att prata lite.
    vet snart inte vad jag ska göra för att hålla näsan ovan ytan.

• Svar på tråden för gammal för att hinna med?
  • Anonym (längtaroxå)

Otröstlig - jag har också varit inne på deras hemsida...
    Det är ju så sjukt allting, varför är svenska män så himla rädda för att skaffa barn. Jag vet att jag generaliserar, men många män från andra länder blir glada och stolta om man vill föda deras barn.
    Säger som Pallas, vill man egentligen ha en man som är rädd för det mest naturliga i världen?
    Jag tycker att det är okej att ta reda på alla möjligheter även om man fortsätter leta efter en bra man.
    Jag är säker på att du kommer hitta någon innan det är försent.
    Det är självklart att du känner dig nere just nu när ni precis brytit upp.
    Ta hand om dig!

• Anonym (längtaroxå)

kalabalik -
    Ska snacka med honom när han kommer hem. Nu jäklar alltså!
    Jag vill ha svar på min fråga - NÄR?

• Anonym (kalabalik)

Och fråga varför inte, vad fan väntar han på? Fråga om han är beredd på att du drar, för det gör du om du inte får barn. Snälla, rapportera här hur det gick! Vi är många i samma läge.

• Anonym (längtaroxå)

Ska definitivt rapportera! Han kommer hem sent idag så då kanske jag rapporterar om detta imorgon. Jag känner mig peppad nu!

• Anonym (kalabalik)

Bra, heja! Vi är med dig! (och dig, TS!)

• Anonym (kalabalik)

storkklinik, vilken länk? Ge hit!

• Anonym (otröstlig)

ja lycka till till dig längtaroxå.
    Nu ska jag ta en insomningstablett för att få några timmars sömn det har varit långa dagar och mycket tårar sista dagarna.

Kram och god natt!

• Anonym (41)

Jag var 40 när jag träffade min sambo och vår son föddes på vår ettårs dag. Så kört är det inte
    Lycka till

• Anonym (längtaroxå)

Kram på dig Otröstlig och god natt!

• Anonym (kalabalik)

Kram tjejer, det löser sig en dag för oss gamlingar.

• Anonym (otröstlig)

Anonym (41) åh vad jag blir glad att höra detta!

Har haft grymma mardrömmar om allt i natt, förstår inte hur jag ska kunna ta mig igenom detta och framförallt inte hur jag ska någonsin vilja ha någon annan än honom.
    Hatar att känna så här.

• Anonym (otröstlig)

*puffar lite*

Finns det fler som känner igen sig i detta?

• Pellinell

Jag och min älskling sedan låååång tid har också just brutit upp, det är tungt och hårt ofta. Särskilt om man önskar fler barn Känner med dig, TS.

Svar på tråden för gammal för att hinna med?