Inlägg från: SysterStorhjärta |Visa alla inlägg
  • SysterStorhjärta

lyxfällan

Jag sitter också och kollar. Helt fantastiskt vilken underhållning!! Hur korkad kan man bli?! Fuktskadan i badrummet; "det struntar vi i!!". Smart, men det är jääkligt kul!!

Låter som om han kommer från Dalarna??
  • SysterStorhjärta

Rokka Jill-Såg du hennes blick när hon insåg hur lite hon skulle få shoppa kläder för??

• SysterStorhjärta
    reb80 skrev 2006-11-02 20:54:14 följande:
    var inte hon make-up artist.hon ser ju gräslig ut i ansiktet.likblek
    De är lite töntiga båda två.. Åh, jag vill se nästa avsnitt nu!! Shit, vilken underhållning!!
  • SysterStorhjärta
    Bei Bei skrev 2006-11-02 21:07:15 följande:
    Blev så gräsligt irriterad på henne när hon sa "men nu kan det ju inte bli värre" JO det kan det faktiskt. De bodde ju för fasen i ett skitstort fint lyxhus! Vem tror hon att hon är? Tänker inte se nästa program Blev så jävla lack på attityden från bägge två. ♥ Ronja ♥
    Men förstå vad grannarna kommer tycka de inte är riktigt riktiga när de ser dem efter det här!! Hade det varit mina grannar hade jag haft svårt att hålla mig för skratt. Är man så k*t på att vara med i TV till varje pris, så att man till och med hänger ut sin bedrövliga självförvållade ekonomiska kris för allmänheten får man fasiken skylla sig själv!!
      Jag hoppas innerligt att de kommer att hjälpa människor som verkligen behöver hjälp i resten av programmen, men om de inte skulle det kommer jag skratta gott..
  • SysterStorhjärta

Det var faktiskt riktigt illa det där med badrummet. De hade väl räckt om de fått inbjudningskorten till bröllopet, och en bok om hushållsekonomi. Finns det ingen sån ekonomi for dummies?? Det skulle de ha!!

• SysterStorhjärta

Jag hoppas hon ser det här, så kanske hon förstår hur bra hon har det!!

Rokka, jag skulle lätt kunna tänka mig att ha festen i den lokalen om det var vad min budget tillät!

Svar på tråden lyxfällan