lyxfällan
Varför är så många missunnsama här? jag hade inte tackat nej till ett nytt badrum
Varför är så många missunnsama här? jag hade inte tackat nej till ett nytt badrum
Man får nog ta programmet för vad det är
Jag tyckte synd om killen, han verkade kompensera en taskig självkänsla med shopping
Jewell: jag trodd inte mina ögon jag heller.
jag trodde först att det var innan dom gått igenom deras ekonomi som han åkte iväg och handlade typ en tillbaka blick, men det var ju efter..
jag missade dagens avsnitt, ska försöka att komma ihåg att se reprisen. Var det ett bra avsnitt?
Jag tycker tjejen skötte det jättebra, det är nog väldigt jobbigt att ända så mkt på en gång.
Jag tror inte det spelar ngn roll att hon vad hennes yrke är, man kan vara en slösmaja ändå.
ändra skulle det självklart stå
det som visas i lyxfällan är inget unikt.
jag vet par som lever så varje månad, det är inte alls ovanligt.
Å andra sidan är kanske inte ofta man vet just hur nära och kära har det ekonomiskt. Det kan se bra ut på ytan, men vem vet hur det egentligen ser ut?
det är nog inget man går och stoltserar med direkt
adrenalin:
märkligt att mamman fortsätter att ge pengar utan att ta reda på hur dotterna egentligen har det.
Jag antar att Ge moneybank tjänar en hel del på bara räntan men visst är det väldigt lätt att få lån idag.
det finns tom sidor där man kan gå in och skicka ett sms så har man pengarna samma dag..
dotterna
dottern
adrenalin: jaha du tänker på ett annat avsnitt?