Inlägg från: Bei Bei |Visa alla inlägg
  • Bei Bei

lyxfällan

Blev så gräsligt irriterad på henne när hon sa "men nu kan det ju inte bli värre" JO det kan det faktiskt. De bodde ju för fasen i ett skitstort fint lyxhus! Vem tror hon att hon är?

Tänker inte se nästa program Blev så jävla lack på attityden från bägge två.

♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

Ja usch... och så har hon mage att säga att de innan programmet började hade velat haft en miljon Hoho!

♥ Ronja ♥
  • Bei Bei
    Rokka Jill skrev 2006-11-02 21:37:33 följande:
    hoppas att hon inte finns här o läser detta mohahaha
    Får hon gärna göra Jag står för allt jag skriver. Offentlig person = har valt detta själv...
    ♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

Jag kanske bara är avundssjuk, men jag stör mig så grymt på hur de bara brände pengar (även efteråt) En månadsinkomst på 47 500 :- och så kan de inte spara till ett eget bröllop?

♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

Neeej, missade progerammet igen (missade förra veckan med) Vet någon när det går i repris?

♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

Och tack du med, vi skrev samtidigt Kl 15:30 går det. *skriver in i almenackan*

Tristanya skrev 2006-11-30 21:36:33 följande:
    Bei Bei -- 4/12 går det i repris, på måndag alltså! vet dock inte vilken tid men kanske går att se på tv3:s hemsida!
    ♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

adrenalin: Jag tycker inte någon i programmet förtjänar pengar alls, egentligen. Men de andra fick ju pengar, så varför skulle hon inte få det? Visst hon var extremt oansvarig, men det var ju alla andra med...

Fattar inte hur man bara kan blunda för problemen? Låna/få pengar av mamma & pappa när man är så pass gammal?

♥ Ronja ♥
Svar på tråden lyxfällan