• gealach

Marsvinsspelet

Är det någon mer än jag som fastnat i Marsvinsspelet? Jättegulligt och hyfsat okomplicerat spel.

www.marsvinsspelet.com

Man "föder upp" sina egna marsvin, eller köper andras, sedan kan man ha med dem i utställningar och få poäng.

Jag blev fast på en gång.

• Svar på tråden Marsvinsspelet
  • gealach

Ja, det verkar som det är lite överskott på self, har själv ett par 90-poängare som jag ska satsa på, sedan har jag ett gäng peruaner som jag ska ta kullar på, men just nu har jag en del som jag ska sälja av, så att jag kan försöka renodla min uppfödning lite.

Det går lite segt, men det är tur för sådana som mig som inte har möjlighet att vara inloggad hela dagarna, då passar det perfekt.

• MansonDust

Kommer bilder på ens marsvin upp eller ? Står ännu "Bilden är inte klar"

Är 84 p bra ?

• MansonDust

Fyll på listan:

Gealach/Morrigan (har två)
    MansonDust

• gealach
    MansonDust skrev 2006-11-06 19:00:11 följande:
    Kommer bilder på ens marsvin upp eller ? Står ännu "Bilden är inte klar" Är 84 p bra ?
    Det kommer tydligen bilder vartefter, som jag förstått det. 84 verkar vara bland det lägsta.
  • Koff

Det är tydligen någon som sitter och ritar bilderna själv i datorn. Det har varit dåligt med bilder sen i somras.

• jonnysbrud

Fyll på listan:

MansonDust
    Jonnysbrud/Lady Luck (har också två)
    JonnyFrej (min sambo)

• ÄlskarDante
    Fyll på listan:

MansonDust
    Jonnysbrud/Lady Luck (har också två)
    JonnyFrej (min sambo)
    Malinski
  • Fraganzia

Jag har varit med sen starten för snart ett år sen. Har två konton, ett heter ulles och föder upp nonself dalmatiner och det andra jumjums föder upp selfar i golden och buff. Sen har dottern ett konto jojohanna där hon föder upp abysar.
    Blir lite tråkigt när det nu blir aktuellt med en omstart och alla djur försvinner...bara att börja om från början =( Men det blir ju lika för alla....

Svar på tråden Marsvinsspelet