Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del II
Nu har jag oxå hittat hit!
Nu har jag oxå hittat hit!
FINE: Kan inte du och jag kanske träffar innan...Annars kommer jag garanterat inte hitta till nå kulturhus... *skrattar*
Jag har nog oxå Chile närmast mitt hjärta om man skulle adoptera....
F I N E varför får man inte adoptera därifrån längre?
Men det finns ju massa andra tänkbara land...tex där man rest!!
F I N E: Å alla ni andra hoppas att ni hade en trevlig träff idag. Själv har jag inte haft någon dator och jag ber så mkt om ursäkt F I N E att jag inte hörde av mig för dagens träff. Skulle ju förståss ha tagit ditt nummer....Men bättre lycka nästa gång! Har haft mkt krångel med amning och ersättning och fy och hans moster... Men hoppas att vi kan fixa en ny träff längre fram och vi kan komma upp till huvudstaden...
Gitani: Brukar kolla på Sing A long men missade det idag...Såg bara sista fem minutrarna. Jag tycker ju att det e himmla klumpigt sagt. Måste kolla på reprisen bara därför....![]()
HEJ ALLA!! ![]()
Hoppas att ni har det bra, å jag känner mig super dålig på att hänga med i tråden. Tänk vad små kidos kan ta tid. Hade jag glömt.... ![]()
Ser att ni diskuterat sprutor...
När Zeb va bebo fick han Tbc sprutan. För att jag va utlänsk *fniss* Å om jag inte miss minner mig fick han hepatit med...Men mins inte riktigt. Vet att min kompis som har en grabb född sammtidigt va så sur för hennes barn inte fick allt gratis.
Fördel med svarthårt och brunaögon ibland...
eller de är väl alltid en fördel *fniss*
Myrna: Man kan spela dum ibland och bara gå när folk pratar svenska..ryka på axlarna och se helt oförstående ut....
.....Som dom här trista försäljarna som springer efter en på stan. ![]()
Myrna: *skrattar*
Här är jag iaf
menadra: Va bra för mig som är utböling och känner att storstaden gör mig förrvirrad
Nu gäller det bara att få ihop ett bra datum