• sweetAngel

Analkräm??

Såg en tråd här för ett tag sen om en kräm man kunde ha vid analsex som hjälpte till så att de gjorde mindre "ont" och ökade njutningen och man kunde tydligen köpa den på apoteket..Vad heter den och är de någon som testat den?
  • Svar på tråden Analkräm??
  • sweetAngel
    Tack alla ni som svarat....
    xylocain vart finns den att köpa??
  • sweetAngel
    Anonym skrev 2006-11-04 21:30:47 följande:
    man ska inte använda bedövande krämer för då känner man ju inget o de e ju tråkigt, se till bara att vara ordentilgt uppvärmd och använd mycket glidmedel så gör det inge ont.
    Nej de är klart de inte blir nå kul men bara lite grann för ibland kan de ju som känt spänna en hel del eller är de bara på mig??Fundersam
  • Anonym (mmm)

Titta på denna sidan www.sexigasaker.se/ gå in saker för båda/ baksaker. Där finns olika krämer som inte bedövar men gör att man slappnar av.

• Anonym

Xylocain finns att köpa receptfritt på apoteket. En liten tub är det. Det bedövar inte så mycket. Är tex bra att ha på kliande myggbett.

• Billy och Jag

Xylocain? Är inte det en salva mot hemorojjder?

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Anonym

Xyloproct heter salvan som är mot hemorojder. Men den innehåller också lite bedövningssalva.

• chess1979

xylocain skall man INTE använda!!!!!!!!!

det bedövar och då känner du inte om han tar i för hårt.. tänk om du spricker utan att du vet om det? använd ngt annat om det gör ont. och varför vill du ha analsex om det gör ont?

xylocain skall man bara använda om man är sjukvårdskunig.

mamma till Alex, Vanessa och Melanie
  • Anonym (E)

chess1979: Så här står det om xylocain:

Vad används Xylocain för?
    Xylocain salva används för att lindra smärta vid t ex insektsbett, sår- och brännskador, såriga bröstvårtor i samband med amning samt inför rengöring av sår.
    Xylocain salva används också för att lindra smärta vid olika anala besvär (t ex hemorrojder, analsprickor och smärtsamma avföringsträngningar

Taget från denna sida:
    www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp&ProductSKU=51420&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo

Svar på tråden Analkräm??