• sweetAngel

Analkräm??

Såg en tråd här för ett tag sen om en kräm man kunde ha vid analsex som hjälpte till så att de gjorde mindre "ont" och ökade njutningen och man kunde tydligen köpa den på apoteket..Vad heter den och är de någon som testat den?
  • Svar på tråden Analkräm??
  • sweetAngel
    chess1979 skrev 2006-11-10 21:19:48 följande:
    xylocain skall man INTE använda!!!!!!!!!det bedövar och då känner du inte om han tar i för hårt.. tänk om du spricker utan att du vet om det? använd ngt annat om det gör ont. och varför vill du ha analsex om det gör ont?xylocain skall man bara använda om man är sjukvårdskunig. mamma till Alex, Vanessa och Melanie
    Ibland kan de som andra säkert vet oxå spännas lite precis i början...De handlar inte om att de gör ont men vill ju att de ska vara xtra njutbart ända från början

Jag gör inget som jag själv inte vill...
  • Anonym

Men hallå... SÅ mycket bedövar inte xylocain. Det är en väldigt mild bedövningssalva, och den är helt receptfri... Inte behöver man vara sjukvårdskunnig för att använda den. Det är ju löjligt!

• Splach

anal-eze är en kräm, som hjälper musklerna att slappna av, och ökar njutningen...

Finns även pjur analyse me!

• Anonym
    Splach skrev 2006-11-10 23:38:22 följande:
    anal-eze är en kräm, som hjälper musklerna att slappna av, och ökar njutningen...Finns även pjur analyse me!
    Dom innehåller väl xylocain + glidmedel om jag inte gissar fel? Det är ju iofs smidigt med allt i ett...
  • Splach
    Anonym skrev 2006-11-10 23:39:31 följande:
    Splach skrev 2006-11-10 23:38:22 följande: anal-eze är en kräm, som hjälper musklerna att slappna av, och ökar njutningen...Finns även pjur analyse me! Dom innehåller väl xylocain + glidmedel om jag inte gissar fel? Det är ju iofs smidigt med allt i ett...
    joo anal-eze kan man använda även som glidmedel..
    Har själv provat det faktiskt, tyckte det funkade toppen
  • gbg02

Varför ha analsex när det gör ont?? herregud vilka idioter det finns, haha

• Anonym

xylocain är visst bra bedövande.. det använder de nog sig av när de skär i hemorrojder..

• Splach
    gbg02 skrev 2006-11-11 07:58:59 följande:
    Det är kanske inte så lätt för alla att slappna av, men att smörja in sej med något, gör att dom får lättare att slappna av, dels för att dom tror på "krämen" och dels för att vissa krämer har en avslappnande effekt..
  • Anonym

xylocain är inte ett alternativ om det är en avslappnande effekt man söker, den är bara bedövande.

• Anonym (menhallå!)

vad sjutton! är det så himla viktigt att ha analsex så man måste ha det fast det gör ont?? Gör det ont - skit i det!!

• Taffer

gbg2: E man en idiot för att man vill ha tips på nått som får en att slapna av lättare?? Ts har inte sagr d gör ont utan d spänner i början!

• Anonym
    Anonym skrev 2006-11-11 08:04:56 följande:
    xylocain är visst bra bedövande.. det använder de nog sig av när de skär i hemorrojder..
    Menar du xylocain salva? *AAAAJJJJJ* säger jag bara. Den räcker ju inte ens att bedöva med när man ska ta en spruta... Funkar bra till kliande myggbett, men inget "större".
  • Anonym

Det är ju bara precis i början det kan göra lite ont. Inte hela tiden så klart!

• sweetAngel
    Anonym skrev 2006-11-11 12:10:24 följande:
    Det är ju bara precis i början det kan göra lite ont. Inte hela tiden så klart!
    Tack för de...
    Taffer skrev 2006-11-11 10:39:11 följande:
    gbg2: E man en idiot för att man vill ha tips på nått som får en att slapna av lättare?? Ts har inte sagr d gör ont utan d spänner i början!
    Tack
    gbg02 skrev 2006-11-11 07:58:59 följande:
    Läs hela tråden så förstår du va de handlar om......Jag skulle inte ha de om de gjorde ont hela tiden..som personer ovan skrev så handlar de mer om avslappning
  • Anonym

anonym 32: det jag fått när de skurit och efteråt..hjälper bättre än värktabletter odyl..

• Tesselessan

Vad sägs om emla salva då som är för bedövning?

Svar på tråden Analkräm??