Inlägg från: Annelie81 |Visa alla inlägg
  • Annelie81

Jag köpte en docksäng åt min son.

Min son som är 1½ år tycker om att pyssla om en docka som jag hade när jag var liten.
    Den skall vara med när vi äter, skall sitta i hans knä när han tittar på "bompa".
    Så igår på barnmässan så köpte jag en docksäng. Han bäddade ner dockan i den igår kväll som står nedanför hans säng...Såå söt!!

Självklart tycker pappa att jag gått över gränsen. Han tyckte att det räckte med dockan.
    Ha ha ...

Vad tycker ni?? Hur är det med jämnställdheten?
    Är med i Genusgruppen på förskolan där jag jobbar så det vore lite kul att höra åsikter från er föräldrar.

• Svar på tråden Jag köpte en docksäng åt min son.
  • Annelie81

Kul att höra att det finns fler som går mot strömmen.
    Skulle vi istället fått en flicka så hade ju min sambo köpt en bilbana...så då är ju detta rättvisst.....det är ju faktiskt nästan samma sak

• Annelie81

fröken Anna - Tack för tipset. Denna docka tror jag går att bada med.....skall testa ikväll.

• Annelie81

phu....inte för att jag tror att vi kan göra dem till bögar....men man blir ju orolig. Inte för att jag skulle ta avstånd från min son om han nu skulle bli homosexuell.
    Herregud. Min lilla bebis...att man ens tänker på det nu...ha ha ha man skall väl njuta istället av att dem är så små och oskyldiga...

• Annelie81

Kul att få så många positiva reaktioner. Detta påminner mig dock om när jag köpte en Brio tågbana till min systerdotter för typ 4årsen, då tyckte alla på kalaset att jag var helt ute och cykla....hm...Utvecklingen har gått framåt.

Svar på tråden Jag köpte en docksäng åt min son.