Inlägg från: BitchigaBea |Visa alla inlägg
  • BitchigaBea

Jag köpte en docksäng åt min son.

skrumlan skrev 2006-11-05 13:14:16 följande:
    Min gosse på 2,5 år har också en docka och min gamla docksäng. Förmodligen blir han bög...
    Ha ha min med
    *~* Testade plus den 27/7 efter över 4 års kämpan - Är i vecka 20 *~*
  • BitchigaBea
    Annelie81 skrev 2006-11-05 13:27:40 följande:
    Men tror ni att våra söner blir bögar för att de leker med dockor?????????
    Nääää men min son har visat syntom för att bli bög sen han föddes. Inget med dockor att göra för han leker med det med. O jag anser det inte negatvit att min son blir bög om han blir det. Älskar väl honom lika mycket för det?
  • BitchigaBea
    Annelie81 skrev 2006-11-05 13:37:04 följande:
    phu....inte för att jag tror att vi kan göra dem till bögar....men man blir ju orolig. Inte för att jag skulle ta avstånd från min son om han nu skulle bli homosexuell. Herregud. Min lilla bebis...att man ens tänker på det nu...ha ha ha man skall väl njuta istället av att dem är så små och oskyldiga...
    Min son e nu 4½ år... Om man e uppmärksam ser man.
  • BitchigaBea
    Lot skrev 2006-11-05 20:34:27 följande:
    Psyko Bitchen Bea - alltså menar du allvar? Då tycker jag att du helt saknar insikt i vad jämställdhet och könsrolls-perspektiv handlar om. Du kan väl inte mena att du, "om du är uppmärksam" kan se tendenser till att din 4 1/2 åring skulle vara "bög". Vad skulle det i sådana fall vara? Och vad är det som är så typiskt för "bögar" att du skulle kunna se det i ett litet barn? Nej, lär era barn att man kan vara hur man vill, leka med vad man vill, röra sig hur man vill, klä sig hur man vill osv så länge man mår bra av det. Visa dem alla sidor, erbjud dockor, bilar osv och låt dem själva välja vad de vill leka med.Sen får väl tiden utvisa vem de väljer som partner i framtiden./Lotta
    Men snälla du han får leka med precis vad han vill. Han har eftersom han delar rum med sin storasyster allt vad dockor heter. Inget fel i det alls.
Svar på tråden Jag köpte en docksäng åt min son.