Inlägg från: Paparauk |Visa alla inlägg
  • Paparauk

    Elfsborg regerar!

    Ja de va jävligt värda det här... Djurgårns spelar lika rörligt som ett par konor och Fröjdfelt är rädd för att blåsa straff eftersom som han själv sa det... -Jag ville inte avgöra guldstriden!!!

    DET VA JU DET HAN GJORDE!!
    Nä men Taco & Co var riktig värda Guld... Vinner med 1-0 mot en B uppställning som inte rör sig...
    Men är det konstigt att DIF inte ger allt?? ABSOLUT INTE! AIK gjorde samma sak för några år sen... Åkte till Malmö och ställde ut skorna å Torska med 5-0 Så att inte DIF vann guld så man kan väl säga att det är jämt...

    Elfsborg kommer inte ha någonting att säga till om i Champions Leauge kvalet... Så vi får vänta minst ett och ett halvt år till innan ett Svenskt lag kvalificerar sig dit...

    Kul att se att Bajare och Djurgårdare och annat pack hejjar på Elfsborg en dag som detta... Eller senaste omgångarna rättare sagt... Men har man inget egen Lag som vinner så...

    Vi e gnaget, AIK Alla hatar oss VAFAN gör det!!

  • Paparauk

    Henke Larsson har rätt skön attityd till "snöligan". Det roliga är när klubbchefen skulle försvara ligan och han säger:
    - Titta på FC Köpenhamn. De spelade mot Man utd och planen var i gott skick ,lite kallt kanske men planen var fortfarande spelbar.
    KAN DET BERO PÅ ATT FCK HAR TAK PÅ SIN ARENA ÄRTHJÄRNA!!!!!?????

    Visst är det en bra värdemätare osv att Möta topplag från Danmark och Norge och jag försöker inbilla mig att möta såna lag kan hjälpa oss att fortare ta oss ut i Europa! Men då måste vi kunna ordna bättre Matchförhållande här i Sverige.

Svar på tråden Elfsborg regerar!