Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
morrn morrn
. jag har fått sova HELA natten till 07:15
minst chockartat!!
morrn morrn
. jag har fått sova HELA natten till 07:15
minst chockartat!!
jopps helt otroligt.. tänk vad lycklig man blir..
Ingen som ska på babycafet med kyrkan? är lite sugen på att gå dit men kändes så ensamt när jag var där sist
men vandrar väl dit idag iaf.
aha, hur är det där? har aldrig varit där
Singhis: Var uppe på öppna förskolan här i g-berg på torsdagar men då var vi bara 2 st
så mindre roligt men vi kom med i tidningen iaf..hihi. Vart i hemmesta är det. Är faktiskt lite sugen på att åka dit nu. Brukar det vara många där?
här är vi nyss hemkomna från sångstunden nere vid kyrkan, emilia älskar det
. Blir nog det varje vecka nu framöver. Men man blir lite chockad ALLA kryper juh utom Emilia samt några som går. Tycker hon borde sätta lite fart nu min lilltös men verkar inte vilja det *S*.
Blir öppna förskolan på torsdag då kanske.
Imorgon så kav vi väl promenera till mölnvik låter bra för min del samt luncha där.. kanoners!
Nicolesthlm: Cafét ska ligga i mölnvik nära rusta tror jag det var ![]()
hihi.. satt här och hade tråkigt nu och måste skratta lite. Ingen som har märkt att tråden denna ligger i planerar barn och övrigt *S*.
Är det något ni inte har berättat
![]()
hoppar oxå på ang nästa tisdag, måste ju inviga det nya
.
Har blivit plus medlem mycket roliga figurer det här.. men fattar inte hur ni gör när man får in det någon sagt i blått och man svarar, har försökt men blir bara tokigt
.
jag kunde! ![]()
ugha chefen ringde.. *ångest* dom saknar mig så mycket såååå...
ska jobba i januari hela månaden nu kryper sakta ångesten över mig
.
Ses imorgon tjejjer! ska bli skoj och strålande sol ska det bli oxå.... Håller på att pyssla med små bokstäver till Emilias dörr. inte det lättaste och malla bokstäver..