Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
jag ska oxå på ÖF på torsdag men den som är uppe på markör den kommunala. Antar att Emilia är för "stor" för att följa mer er
. Ugha vad hon växer..
jag ska oxå på ÖF på torsdag men den som är uppe på markör den kommunala. Antar att Emilia är för "stor" för att följa mer er
. Ugha vad hon växer..
ohh jobbigt singhis. Hade samma problem hon vaknade 5 och skulle sätta in nappen då var det kiss överallt
bara kliva upp o bada på morgonen..ugha men men.. Hon har vaknat 5 gånger i natt varav en gång gav hon sig inte med mat *suck*
Ses senare idag nu ska vi vila lite..![]()
många som hoppar av nu trist
. Men so msagt vädret är vackert och frisk luft
.
Jag ger mig ut på farligt vatten så ni vet .Emilia har varit sååå hård i magen så gav nu ordentligt med katrinplommonpure med linfrön så nu kommer det SÄKERT under dagen säga brak
så ni är förberedda vad jag ger mig ut på och kanske akut behöver ett skötrum *S*.
Ses senare!
men amanda .. låter hemskt! tvingad o komma.. du gjorde rätt som tränade bara kul ju fler som kommer
Ja det här med vagn.. har nu försökt prata med karln om att köpa en annan vagn så hon kan se mig då det blåser så jäkligt ute nu på vintern men han e totalt omöjlig
men lite bearbetning iaf kanske under kvällen..hihi..
hah roliga ni e Amanda: vad tar han för en intensivkurs
. Jag ska tjata ..tjata o tjata.. eller hur man nu lyckas.. Hur 17 gjorde jag med dom resterande 2 vagnarna som inte var så svårt att få ![]()
Dronken: Låter bra!! ska ha min vagn
. Skönt att ögat är bättre på lillkillen nu
måste skriva upp 8 mån så vägde hon 10100, 76 lång och huvudomfång 47 .. liite skillnad!
Nej nu ska det bearbetas här samt kika på TV
Natti natti tjejer, tack för idag!
Singhis: skönt att hon somnade om igår kväll. Jag har haft tur verkligen helt otroligt
. Emilia somnade 19:00 igår och vaknade 07:15 har bara ploppat in nappen kl 5 imorse har typ aldrig hänt detta! Engla har visat lite hyffs till Emilia kanske
Nu är det grötdax för emilia...