Inlägg från: pannkakan06 |Visa alla inlägg
  • pannkakan06

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

jag ska oxå på ÖF på torsdag men den som är uppe på markör den kommunala. Antar att Emilia är för "stor" för att följa mer er . Ugha vad hon växer..

• pannkakan06

ohh jobbigt singhis. Hade samma problem hon vaknade 5 och skulle sätta in nappen då var det kiss överallt bara kliva upp o bada på morgonen..ugha men men.. Hon har vaknat 5 gånger i natt varav en gång gav hon sig inte med mat *suck*

Ses senare idag nu ska vi vila lite..

• pannkakan06

många som hoppar av nu trist . Men so msagt vädret är vackert och frisk luft .

Jag ger mig ut på farligt vatten så ni vet .Emilia har varit sååå hård i magen så gav nu ordentligt med katrinplommonpure med linfrön så nu kommer det SÄKERT under dagen säga brak så ni är förberedda vad jag ger mig ut på och kanske akut behöver ett skötrum *S*.

Ses senare!

Emilia är min älskling!
  • pannkakan06
    amanda: Sånt händer även den bästa klart man inte alltid kan följa med men du motionerade ju idag så du har verkligen kämpat. Hur är det på babygympan vad gör man? är lite nyfiken på att gå faktiskt!

Tack för idag tjejjor! ni har lyckats söva mitt barn, hon är totalt slut och sover ute på altanen nu . Ingen är gladare än jag..hihi
  • pannkakan06

men amanda .. låter hemskt! tvingad o komma.. du gjorde rätt som tränade bara kul ju fler som kommer

Ja det här med vagn.. har nu försökt prata med karln om att köpa en annan vagn så hon kan se mig då det blåser så jäkligt ute nu på vintern men han e totalt omöjlig men lite bearbetning iaf kanske under kvällen..hihi..

• pannkakan06
    singhis: Tog upp det när han kom hem och nu vägrar han prata.. säger bara karlar! kanske får snirkla mig runt lite nu då och sen locka in honom i fällan . hahah .. men han släpar hem fälgar för 15000 osv..osv men jag vill ha en barnvagn för en 1000 lapp jadu... *suck* men får nog den *S*

Amanda: ska vi byta karl
  • pannkakan06

hah roliga ni e Amanda: vad tar han för en intensivkurs . Jag ska tjata ..tjata o tjata.. eller hur man nu lyckas.. Hur 17 gjorde jag med dom resterande 2 vagnarna som inte var så svårt att få Fundersam

Dronken: Låter bra!! ska ha min vagn . Skönt att ögat är bättre på lillkillen nu

• pannkakan06
    singhis Oj vinner han så mycket! kanske ska sätta honom och spela lite dårå.. skönt att man inte är ensam. Läste ju hur lång Engla var nu var det 71,5? orkar inte leta! lite kul o jämföra. När emilia var 8 mån var hon 74 lång. .

Amanda: bearbetar honom under kvällen annars kommer vi till dig ska bara ha vagnen så är det. 1200 är inte direkt mycket pengar och kanonfin vintervagn, EMMALJUNGA (vill bara höra possitivt nu) *S*
  • pannkakan06

måste skriva upp 8 mån så vägde hon 10100, 76 lång och huvudomfång 47 .. liite skillnad!

Nej nu ska det bearbetas här samt kika på TV

Natti natti tjejer, tack för idag!

• pannkakan06

Singhis: skönt att hon somnade om igår kväll. Jag har haft tur verkligen helt otroligt . Emilia somnade 19:00 igår och vaknade 07:15 har bara ploppat in nappen kl 5 imorse har typ aldrig hänt detta! Engla har visat lite hyffs till Emilia kanske

Nu är det grötdax för emilia...

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2