• Ninis

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Amanda,
    Vi hänger oxå på någon gång! Men hur många vagnar får du plats med i bilen? Och hur blir det med bilbarnstolar?

* Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
  • Ninis
    Charlott29 skrev 2006-12-01 09:39:22 följande:
    Jag har en bilbarnsstol som jag kan sätta i vilken bil som helst så länge det finns riktigt bälte. Vagn kan ju i och för sig vara bra att ha och det kan ju bli ett problem... jaja... man kan ju åka kollektivt dit också, går hur bra som helst. Buss till slussen och sedan röd linje.
    Röd linje? Högdalen ligger på grön linje. För mig är det inga problem att åka kommunalt. Jag är van

Ja, vagnen klarar man sig inte utan om man ska vara där hela dagen. Engla måste ju sova en tupplur emellanåt.
  • Ninis
    Hjärtevännen skrev 2006-12-01 09:55:22 följande:
    Charlott29 skrev 2006-12-01 09:49:24 följande: eller... har ju inte bott PÅ den gröna linjen... men ganska mycket brevid Ha,ha vilken tur.... Världens sötaste Victor född 10/4 2006

Hihi, ja verkligen!

Jag kan säkert oxå ta bilen om det är en torsdag eller fredag vi åker dit. Och då har jag oxå plats för en till. Jag vill inte åka själv i bilen, hittar oxå fruktansvärt dåligt!

• Ninis

Jag föreslår att vi åker antingen fredagen den 8 december eller torsdagen den 14 december för de dagarna kan jag ha bilen. Vad säger ni?

• Ninis
    Kärleksdronken skrev 2006-12-01 18:52:49 följande:
    Barnadiset låter kul! Vi har varit på "Nikkis" ett par gånger, tror att det är lite samma koncept, och det har Ejla tyckt varit jätteroligt! Ha ha, Amanda , tror du att det räcker med att jag kör bakom..... *darrar av skräck bara av tanken att köra ända till Högdalen* Jag kan bidra med rymlig bil, men då får nån annan köra utanför Gustavsbergs gränser av enfiliga rondeller! Snart ska vi kolla på Idol-finalen och vräka i oss glass, härligt, hoppas alla får en trevlig helg!

Du kan åka med mig Dronken!

Vi ska oxå kolla Idolfinalen och vräka i oss kladdkaka med grädde

• Ninis

Har förresten fått mejl från en kille som vill komma och kolla på barnvagnen i helgen. Alltså den gamla som vi har fixat till så den är som ny nästan. Skulle sitta fint med lite extraslantar nu, hoppas han köper den 

Hjärtevännen,

Jag är oxå nervös för om man måste fickparkera. Har inte gjort det på flera år!

Jag har redan tjuvätit lite jordnötsringar. Estrella ska det va!

• Ninis

Kan även ha bilen torsdagen den 7 december om de andra datumen inte funkar. Alltså om vi ska åka till Barnadiset.

• Ninis

Shit vad grymma de är både Erik och Markus. Jag kan inte bestämma mig för vem jag tycker ska vinna!

Vilken tid är det jullunch på ÖF? Det är väl på ÖF vid kyrkan? Får man komma fast man bara varit där en gång? Och när måste man anmäla sig senast?

• Ninis

Markus sjöng vinnarlåten bäst. Eriks framträdande var lite blekt och berörde inte så mycket. Markus däremot sjöng med en enorm känsla - som vanligt!

• Ninis
    Charlott29 skrev 2006-12-01 21:14:42 följande:
    Singhis: Ska vi tolka det som att du har en favorit ??

Om man bara går efter vinnarlåten så är Markus min favorit ja

Och ja, jag åt mer kladdkaka

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2