Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Amanda,
Vi hänger oxå på någon gång! Men hur många vagnar får du plats med i bilen? Och hur blir det med bilbarnstolar?
Amanda,
Vi hänger oxå på någon gång! Men hur många vagnar får du plats med i bilen? Och hur blir det med bilbarnstolar?
Hihi, ja verkligen!
Jag kan säkert oxå ta bilen om det är en torsdag eller fredag vi åker dit. Och då har jag oxå plats för en till. Jag vill inte åka själv i bilen, hittar oxå fruktansvärt dåligt!
Jag föreslår att vi åker antingen fredagen den 8 december eller torsdagen den 14 december för de dagarna kan jag ha bilen. Vad säger ni?
Du kan åka med mig Dronken!
Vi ska oxå kolla Idolfinalen och vräka i oss kladdkaka med grädde ![]()
Har förresten fått mejl från en kille som vill komma och kolla på barnvagnen i helgen. Alltså den gamla som vi har fixat till så den är som ny nästan. Skulle sitta fint med lite extraslantar nu, hoppas han köper den ![]()
Hjärtevännen,
Jag är oxå nervös för om man måste fickparkera. Har inte gjort det på flera år!
Jag har redan tjuvätit lite jordnötsringar. Estrella ska det va!
Kan även ha bilen torsdagen den 7 december om de andra datumen inte funkar. Alltså om vi ska åka till Barnadiset.
Shit vad grymma de är både Erik och Markus. Jag kan inte bestämma mig för vem jag tycker ska vinna!
Vilken tid är det jullunch på ÖF? Det är väl på ÖF vid kyrkan? Får man komma fast man bara varit där en gång? Och när måste man anmäla sig senast?
Markus sjöng vinnarlåten bäst. Eriks framträdande var lite blekt och berörde inte så mycket. Markus däremot sjöng med en enorm känsla - som vanligt!
Om man bara går efter vinnarlåten så är Markus min favorit ja ![]()
Och ja, jag åt mer kladdkaka ![]()