Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2
Lotta,
Är nyfiken på hur du hade det i går kväll. Rapport tack ![]()
Lotta,
Är nyfiken på hur du hade det i går kväll. Rapport tack ![]()
Hjälp! I går lovade J att spela in Grey´s Anatomy åt mig men han har spelat in på fel kanal! Någon som vet om/när det går i repris?
Hej hej Milla!
Jag lovar att inte missa Grey´s på söndag. Brukar aldrig missa ett avsnitt. Man ska inte lita på att karlar gör saker rätt!
Är på babysim på söndag men jag ska se till att sätta videon på inspelning själv så det blir rätt ![]()
Hubba bubba,
Kul att höra av dig igen
Jag och Engla kommer oxå på jullunchen.
Engla vaknade vid 02:40 och ville inte somna om. Flyttade över henne i vår säng och hon somnade om vid 03:45. Sen sov hon till 06:05. Jag är lite småtrött men det går nog över ![]()
I dag fyller Engla 9 månader
![]()
Engla tackar så mycket (hon ligger och sover nu)
Lotta,
Tack själv för en trevlig dag! Det var hur enkelt som helst att hitta hem. Nästan raka vägen
Och ni åkte inte vilse på hemvägen eller?
Efter jag lämnat Dronken tog jag svängen förbi Pinocchio och hämtade upp de kläder som inte blivit sålda. Hittade en jättefin tusenfoting i trä och ett set med tamburin, maraccas och munspel till Engla.
Jajamensan, det var busenkelt, typ raka vägen så var man i tunneln
Så nu vågar jag åka flera gånger ![]()
Hubbabubba,
Ja, Högdalsbadet kanske vore något. Men är inte vattnet för kallt, dvs 30 grader. Det ska väl vara minst 32 grader för de små liven?
Amanda,
Jag har redan ringt runt och kollat på flera simhallar och de har inte öppet för allmänheten utan endast för babysimkurser. (Centralbadet, Eriksdalsbadet, Forsgrenska m m) Jag har ringt Högdalsbadet oxå men de har ingen bassäng som är varmare än 30 grader och jag tycker att det är för kallt. Men någon av de som du har föreslagit kanske har öppet så man kan bada på egen hand, den vid Kungsholms torg kanske.
Det var jättelite barn och vuxna på Barnadiset, så det var lugnt och skönt faktiskt. Går visst vinterkräksjuka i söderort.
Lotta,
Fy, vilken jobbig natt. Men det brukar ju sällan vara två sådana nätter på rad, inte hemma hos oss i alla fall. Så ni får nog förhoppningsvis sova bättre i natt.
Går ni kvar i Enskede på bvc? Vill ni inte byta till Gustavsberg?
Engla har sovit hela natten. Vaknade kl 05:00, då stoppade jag in nappen och hon sov vidare till 06:05. Det är så lustigt att hon sover hela natten varannan natt och vaknar varannan natt! Det har varit så i två veckor nu.