• Ninis

Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2

Lotta,
    Jag är oxå rätt pigg. Jag lade mig 20:30 och sov till 5

* Stolt mamma till Engla född 7 mars 2006 *
  • Ninis

Ja, visst har vi trevligt vinterväder! Hörde precis på nyheterna att detta väder ska hålla i sig ett bra tag framöver, så vi får nog vänja oss vid tanken på en mörk och trist jul . . . . . Undrar om jag köpt babypulkan i onödan Fundersam

• Ninis

I morgon blir det ingen promenad för mig. Måste in till jobbet och fixa med datorn. Vi ska få våra datorer utbytta så jag måste spara filer och dokument jag vill ha kvar.

• Ninis

Nä, det är klart att snön kommer någon gång efter nyår Är bara lite otålig och vill att den ska komma nu!

Engla ville inte sova vid 8 som hon brukar. Har märkt att de nätter hon sover hela natten vill hon inte längre sova vid 8. Då får hon vara vaken tills hon ska äta gröt vid 9:15 och sova efter det. Hoppas bara det inte blir så här på torsdag när vi ska vara på ÖF kl 10:00.

• Ninis
    Charlott29 skrev 2006-12-11 08:28:45 följande:
    Singhis:Vid ÖF kan de ju stå utanför fönstret och sova och man har ändå väldigt bra koll på barnen. Men det vore ju synd om hon skulle missa sångstunden...
    Problemet är att jag ska åka bil. Då vaknar hon ju när man lyfter ur henne ur bilen. Och ja, det vore ju trist för Engla att missa sången. Hon älskar ju det!
  • Ninis

Ska man klä upp sig på torsdag till jullunchen eller kan man komma i jeans och tröja?

• Ninis
    Charlott29 skrev 2006-12-11 08:43:28 följande:
    Singhis:Hmm.. man kan nog komma i jeans och tröja tror jag. Du kan ju ta en röd tröja
    Ja, det kan jag ju göra
  • Ninis
    Carina75 skrev 2006-12-11 09:15:54 följande:
    Singhis: Funderar på om vi kanske ska ta en tur till ÖF och sjunga julsånger idag också. Vet du ungefär vilken tid ni brukar sjunga?
    Kl 14:00
  • Ninis

Hubba bubba,
    Stackare, hoppas ni båda får hjälp och råd i morgon på bvc. Vad gäller ersättning vet jag bebisar som gillar NAN bättre än Semper, så du kan ju prova det och se om det faller lillen i smaken.

Kolla in dessa sötnosar

http://users.telenet.be/leukelinks/flash/queen.htm

• Ninis

Här har vi en väldigt, väldigt trött mamma!!!! Engla har varit vaken i 2 timmar i natt! Hon vaknade vid 02:40 och låg och pratade men var inte ledsen, så jag brydde mig inte om henne. Hörde henne till och från fram till 03:45, då hon blev ledsen. Försökte stoppa in nappen men hon blev jättearg. Flyttade över henne till vår säng och hon låg och vred och vände på sig en bra stund. Sen rullade hon över till mage och vägrade sova. J lade sig i gästrummet, han hade varit ute med jobbet och hade kommit hem 01:15. Engla vägrade somna om så jag fixade 100 ml välling som hon slukade och somnade sedan om 04:30. Sen vaknade hon 05:10 men då somnade hon om när hon fick nappen och sov till 07:00. Jag har knappt sovit en blund sedan 02:40 så jag känner mig helt död. Och jag kan inte sova under dagen eftersom jag måste in till mitt jobb. Suck!

Efter jag varit på jobbet tänkte jag ge mig ut på stan och leta julklapp till Johan. Har ingen aning om vad jag ska köpa! Några förslag?

Svar på tråden Gemensamma promenader i Gustavsberg - del 2